|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Regntøy av god kvalitet som ikke koster skjorta?
Abeco?
|
|
|
#3 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Regntøy av god kvalitet som ikke koster skjorta?Vi har hatt litt forskjellig, men det som har vært desidert best er Helly Hansen sitt. LilleVenn hadde det i barnehagen i ca 1.5 år og med det været vi har her ble det flittig brukt. Det var da like godt som nytt. Nå har vi regntøy fra Reflex, greit nok det og, men virker noe stivere enn HH. Holder derfor utkikk etter gode tilbud på HH regntøy |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Jeg tenker hvis det er et tynt fleecefor så kan det brukes om sommeren også, med tynn genser/t-skjorte under?
Ja, jeg fant det på hjemmesiden til Reflex, og det er en grei pris!
Det hadde vært kjempepraktisk, men jeg er redd passformen blir feil til Glitterbarnet. Vi har gått over til todelt vinterdress fordi han hele tiden vokste ut av dressene i kroppen, mens de fremdeles var for lange på bena og armene. Det ble fryktelig dyrt etterhvert!
|
|
|
#5 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Babyshop fører forskjellige størrelser. Feks fører den i Ullevålsveien kun opp til 110, mens den nede ved Gunerius fører for større barn. Så det er nok lurt å ta en telefon først.
|
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Takk for tips, den i Ullevålsveien er nærmest, så det hadde vært dumt å ta en bomtur dit.
|
|
|
#7 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Regntøy av god kvalitet som ikke koster skjorta?Har ikke lest hele tråden, men må bare anbefale regntøyet vi kjøpte på Barnas Hus. Kjøpte et sett til snuppa som var av tykk kvalitet til 99,-! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#10 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Regntøy av god kvalitet som ikke koster skjorta?Reflex sitt synes vi er best, slitesterkt og veldig bra.
|
![]() |
| Emneord |
| regntøy til barn |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|