|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør man når man er invitert bort til jul
Både til Skilpadda og til him - jeg leste et av de siste innleggene til Skremmern "Jeg var i USA ett år, og da feirte de jul første juledag. Ødelegger de også julen?" og andre innlegg som JEG oppfattet dithen at hovedinnlegger ikke måtte ta så på vei fordi om hun måtte feire julen på en annen måte for en gangs skyld. Sist redigert av TBM : 09-11-06 kl 16:14. |
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Nei, det er akkurat det.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Det er jeg helt enig med deg i - som julen ble omgjort fra en "hedensk" til en kristen høytid for mange århundre siden - kan den i dag være en like viktig høytid for muslimer eller personer fra andre religioner for den saks skyld. |
|
|
|
#4 |
|
Truth is in the x-files
|
Jeg føler jeg mangler litt detaljkunnskap til akkurat denne famlien til å kunne gi noen gode råd. Men jeg synes det er en interessant diskusjon: Når skal man slutte å respektere mennesker og heller be dem jenke seg? Når blir MINE preferanser viktigere enn DINE?
|
|
|
#5 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
| Emneord |