|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Takhøyde i forumJeg synes det blir helt merkelig å påstå at det ikke er stor takhøyde her på forumet. Som Sitronen sier; man kan si nesten hva som helst her. Det jeg tror noen reagerer på, er at det nok er mange som kjenner hverandre godt og som har en del felles verdier. Etter mine begreper påvirker det overhodet ikke takhøyden på forumet, men det vil selvsagt påvirke hvor hyggelig folk synes det er her. Jeg synes ikke den FERSK-tråden var særlig hyggelig (selv om den jo var underholdende), men hvis jeg selv hadde startet den, hadde jeg synes det var veldig lærerikt ang. hvordan mange her tenker. Også hadde jeg satt pris på støtten fra de som gjorde det. Nå har jeg sluttet å lese den tråden for ganske lenge siden, men jeg postulerer at den fortsetter i samme retning: - Sutring, småkjekling, ironisering, fjas, fjas, fjas, korrigering, støtteerklæring, sutring, småkjekling, ironisering, fjas, fjas, fjas.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Takhøyde i forumJeg opplever dette forumet som et særegent forum som klart skiller seg ut fra andre forum - det syns jeg er veldig positivt. |
|
|
|
#4 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Takhøyde i forumHer kan jeg visst bare signere Rattata.
|
|
|
|
#5 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Takhøyde i forum
Jeg er ikke enig. Som jeg skrev lenger oppe; man kan om man vil, så lenge man takler det. Det er ingen som sensurerer eller sletter dårlig språk her inne, men man kan ikke regne med å bli tatt seriøst eller i det hele tatt lest om man skriver dårlig fordi man tror det er kult.
|
![]() |
| Emneord |
| fjasing, forum, informativt, klassiker, selvjustis, takhøyde |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|