Sv: Takhøyde i forum
Opprinnelig lagt inn av Joika, her.
Men det er jo faktisk litt anderledes da. Jeg vet feks da at både Sitron, Skremmern og mange, mange fler her tåler en støyt.
Ja, det er sikkert mange som tåler en støyt og mange som ikke gjør det. Jeg syns man burde oppføre seg likt mot alle uansett. Det blir ikke riktig at det er helt greit å "ta" noen fordi man vet at de tåler det, alle kan ha en dårlig dag og bli temmelig satt ut av sånt. Snakker forøvrig ikke om meg, men sånn generelt. Det kan godt være at det er jeg som tenker helt på jordet, men om jeg skriver noe til Skilpadda, Skremmern eller Turi, så sier jeg nå det jeg vil si anyway. Jeg kan jo ikke gå rundt og tenke på hvem av dem som er i hvilken posisjon eller hvem som tåler hva.
Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.
Slik som jeg gjorde tidligere i diskusjonen? 
Jeg synes heller ikke det er riktig å gi aC skylden for fjasingen på FP, men synes absolutt at det er på sin plass å snakke generelt om fjasingen på FP.
Jeg syns det er helt på trynet at aC har blitt dratt frem på denne måten. Det viser meg bare at det er en ganske generell regel om at de som sutrer er de som er verst, fordi de ser ikke skaden de gjør selv.
Når det er sagt så har jeg en ganske grei formening om fjasing selv. Jeg liker fjasing, jeg syns ikke alltid det er morsomt, men da gidder jeg jo ikke delta. Men en ting er sikkert; fjases det i en av mine tråder som jeg ønsker at skal fortsette å forløpe seriøst, da sier jeg fra! Enkelt og greit. Enhver trådstarter har, slik jeg ser det, et lite eierforhold til tråden. Ergo er det opp til trådstarter å rett og slett gi beskjed om man syns tråden sklir ut om man ennå ikke føler at emnet er utdebattert. Det nytter ikke å sitte i en krok og være pingle, da kan man like gjerne flytte inn på babyverden med det samme.
Når det er sagt, så syns også jeg at det kan være kjipt å komme inn i en tråd som for de fleste er ferdig utdebattert, slenge inn noe seriøst i forhold til HI og at en eller ingen gidder bry seg fordi de er ferdige med debatten. Men sånn er livsløpet til trådene, det er ikke alltid man finner veien til ungdomsskilden og det nytter ikke å sutre over det.