Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Norsk netthandel for oss med store pupper?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-08, 01:23   #1
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Må nok en tur til Bergen, jeg også. Blit helt matt av Stavanger, altså, har dem noe her i det heletatt??
Bruker forøvrig 70H eller 75G nå, men de begynner og bli små. Og når jeg føder og melken kommer finner jeg hvertfall ikke noe her.
Vurderer Bravissimo, men er skeptisk til å bestille over nett når man ikke får prøvd.

Du trenger ikke reise lenger enn til Haugesund. På Hanskemagasinet der er de kjempeflinke syns jeg. Har ikke vært borti flinkere damer jeg iallefall.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 13:13   #2
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Du trenger ikke reise lenger enn til Haugesund. På Hanskemagasinet der er de kjempeflinke syns jeg. Har ikke vært borti flinkere damer jeg iallefall.

Har dem min størrelse?? Så fantastisk!! Hvor ligger dette magasinet da, eller er det slik jeg finner det om jeg kommer dit? Har dem ammebher også, altså uten spiler, med har jeg funnet.

Sist redigert av krystallklart : 21-04-08 kl 13:21.
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 13:18   #3
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Har dem min størrr?? Så fantastisk!! Hvor ligger dette magasinet da, eller er det slik jeg finner det om jeg kommer dit? Har dem ammebher også, altså uten spiler, med har jeg funnet.

Hvilekn størrelse er du da? De har iallefall min str som er 75 G-H. Jeg har vært på Netty i Bergen også, og de hadde ikke noe bedre utvalg der syns jeg, bare dårligere service.
De ligger i strandgaten hvis det sier deg noe. Nedenfor Arabiabygget mener jeg. Ammebh uten spiler vet jeg ikke, men vil tro det. Du kan jo ringe de og høre?

Gammel 21-04-08, 13:23   #4
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Hvilekn størrelse er du da? De har iallefall min str som er 75 G-H. Jeg har vært på Netty i Bergen også, og de hadde ikke noe bedre utvalg der syns jeg, bare dårligere service.
De ligger i strandgaten hvis det sier deg noe. Nedenfor Arabiabygget mener jeg. Ammebh uten spiler vet jeg ikke, men vil tro det. Du kan jo ringe de og høre?

Haugesund er vel ikke så langt herfra? Går ikke flagruten opp dit, eller noe? Er det langt fra kaien, har egentlig gang forbud pga. bekkenet.
Hva var det butikken hette?
Jeg bruker 70-75 G og H, men de er nesten for små nå. Eller de er vel for små, egentlig.

Gammel 21-04-08, 14:01   #5
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Standard

Flaggruten går til Haugesund ja, samme med kystbussen. Det ligger i gata ovenfor kaien.
Men det blir vel en dyr BH om du skal ta flaggruten ens ærend til Haugesund for å handle? Dog billigre enn Bergen da.

Ta mannen med på en lørdagstur du, det er jo ikke så langt å kjøre heller.

Gammel 21-04-08, 14:04   #6
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Standard

Ta mannen med på en lørdagstur du, det er jo ikke så langt å kjøre heller.

En kjøretur, ja. det hadde jo hvert hyggelig. Da kan jo lillemann og bli med. Og vi kan spise og kose oss. :hurra:

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.