|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
høyt og lavt
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Sv: Voss
|
|
|
|
#2 |
|
Epikur
|
Aldri for tidlig å lære verdien av rent vann fra springen, lære å være kritisk til sløsesamfunnet og å si nei til merkehysteri. Jeg foreslår du kjøper en fin gjenbruksdrikkeflaske til dem, jeg.
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: VossAt de er populære og har stor status på BI forundrer meg ikke. Jeg må le av at voksne folk drasser rundt på tomflasker for å se kule ut. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Nå er de fleste Voss-flaskene i glass, og kan fint gjenbrukes.
|
|
|
#6 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: VossKjøpe på ebay er nok tingen.. http://global.ebay.com/gbh/search?br...06825162_23388 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Voss flaskevannMen i alle dager. Javisst er Voss merke og overpriset og tull og tøys, men det er snakk om en konfirmasjon. Noen synes det er stas med fin vannflaske, selv om man egentlig kunne tappet fra springen. Andre kjøper seg svinedyr tunika, selv om kjøkkengardinene til bestemoren min sikkert kunne syes om i stedet. Jeg trodde ikke en dyr vannflaske skulle skape slike reaksjoner her inne faktisk, jevnt over har jeg inntrykk av at det er mange med god økonomi og høyt forbruk her. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
By the Sea
|
Sv: Voss flaskevannDu VERDEN, dette var ny rekord på absurd surmagede svar!
100% enig med deg.
|
|
|
#9 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Voss flaskevann
Jeg har ikke designermøbler eller mineral-sminke heller, jeg.
|
|
|
#10 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Voss flaskevann
Tenker jeg signerer denne
|
|
|
#11 |
|
høyt og lavt
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Sv: Vossærlig talt hva er det med dere, hva er det som gjør dere til så gode mennesker at dere ikke kan unne ei simpel flaske vann til en konfirmant?
|
|
|
|
#12 |
|
Fortynnet
|
Sv: VossJeg er helt enig med hovedinnlegger. Her var det mange høye hester, gitt. Det kan da virkelig godt hende at denne konfirmanten drikker vann fra springen, er lite sløsete og lider atskillig mindre av merkehysteri enn mange her inne. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|