|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Pokkers syklister!Jeg har full forståelse for syklister som ikke sykler på sykkelstien - den egner seg kun for daffende syklister som ikke bryr seg om å komme opp i fart eller om å nesten-stoppe hver 50-100 meter. |
|
|
|
#2 |
|
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pokkers syklister!
Fordi det da er vanskeligere å kjøre forbi ved å skvise syklisten ut i grøfta. Bilistene må da vente til det faktisk er plass til å kjøre forbi. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Leser
|
Sv: Pokkers syklister!
Ja, så vidt jeg vet. De skal da oppføre seg som biler mhp det å gi tegn.
Trafikken er full av idioter. Punktum. De er i bil, på sykkel, på mopet, gående, med barnevogn og blades.
|
|
|
#4 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pokkers syklister!Er så enig.
|
|
|
#5 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pokkers syklister!og hvorfor må de sykle mitt i veien i den beine 80 sonen her hvor det er HELT ny brei sykkelsti som det aldri er gående på. Det er brukt mye penger på en 2m brei gang og sykkelsti som ingen går eller sykler på. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Shake it out!
|
Sv: Pokkers syklister!Når man er syklist irriterer man seg over bilister, og når man er bilist irriterer man seg over syklister
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|