Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sitronen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-06, 14:43   #241
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sitronen

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Ok, da får dere være med på å bestemme..
Hvilken avatar skal jeg ha?

Nei,nei,nei! Du er da garantert både penere og smartere enn Angelina Jolie
(skranglete nervevrak med slitte tatoeringer... JA! Jeg mener det! Synes hun ikke overhodet er noen verdens ting, og når hun for kort tid siden, etter fødselen, ble intervjuet i et langt dybde-intervju av en eller annen kjent amerikansk journalist, så fikk jeg enda mindre sansen. Hun er ikke smart.)

Denne damen derimot:

SMART OG PEN!!!

Gammel 10-11-06, 14:44   #242
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg vil også være med i arm-i-arm-ringen. Jeg kan ta med munnspillet!

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 14:47   #243
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

*vurderer å bytte avatar for å forvirre Ryli*

Da vil ikke jeg leke med deg mer.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 14:51   #244
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Da vil ikke jeg leke med deg mer.

Det er bare fordi du ikke finner meg!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 14:53   #245
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nei,nei,nei! Du er da garantert både penere og smartere enn Angelina Jolie
(skranglete nervevrak med slitte tatoeringer... JA! Jeg mener det! Synes hun ikke overhodet er noen verdens ting, og når hun for kort tid siden, etter fødselen, ble intervjuet i et langt dybde-intervju av en eller annen kjent amerikansk journalist, så fikk jeg enda mindre sansen. Hun er ikke smart.)

Denne damen derimot:

SMART OG PEN!!!

Ja, hun er pen hun! Men jeg gikk nå tilbake til min gode, gamle Angelina likevel... Så er hvertfall Ryli fornøyd!!

Gammel 10-11-06, 14:54   #246
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Så er hvertfall Ryli fornøyd!!

Og det er tross alt det viktigste.

Gammel 10-11-06, 14:55   #247
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Det er bare fordi du ikke finner meg!

Det gjør jeg, vel. Du er jo i ballrommet.

Gammel 10-11-06, 14:57   #248
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Kumbaia mailååård, kumbaia!

Du kom meg i forkjøpet, ser jeg!

Ja, ja ... da får jeg kanskje stemme i med Hevenu Shalom Aleichem, jeg da.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 15:00   #249
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det gjør jeg, vel. Du er jo i ballrommet.

Neinei. Får ikke lov. Står utenfor og kikker inn!

Gammel 10-11-06, 15:10   #250
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Neinei. Får ikke lov. Står utenfor og kikker inn!

Tror du ikke mannen din klarer å smiske deg inn, da. Han får jo til det meste, han.

Gammel 10-11-06, 15:14   #251
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Tror du ikke mannen din klarer å smiske deg inn, da. Han får jo til det meste, han.

Det er jo absolutt en tanke, men jeg tror det skal forbli nettopp det - en tanke. Dessuten er det et ballrom på Vinterbrosenteret jeg nok skal klare å snike meg inn i en stille formiddag!

Det beste han enn så lenge har fått til er forøvrig å huke meg!

Gammel 10-11-06, 15:31   #252
Linemix
Aktiv

Medlem siden: Nov 2006
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Linemix er selvsagt hyperkult.

Hmf. Nå skulle jeg gi deg en knallbreial prikk, men det fikk jeg ikke lov til. (Kanskje like greit, så du ikke starter en tråd om meg! :hjælp: )
Uansett. Jeg skulle si noe sånt som: Best forræh! Jeg har jo tross alt en halv årsenhet i norsk, så sammensatte ord skulle en tro jeg hadde greie på ...

Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 16:12   #253
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Og det er tross alt det viktigste.

Her er nabojenta Ryli

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 16:15   #254
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Her er nabojenta Ryli

Stakkars dame, forresten!

Gammel 10-11-06, 16:16   #255
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Her er nabojenta Ryli

Var ikke den litt ufin?

Gammel 10-11-06, 16:22   #256
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Var ikke den litt ufin?

Veldig.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 16:33   #257
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Det der er i hvert fall ikke min nabojente.
Jeg tror nok ikke Jessica mente at dette var vår nabojente.

Gammel 10-11-06, 16:49   #258
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Det ufine er vel mer at det er en forskjell på å legge ut bilder hvor modellen absolutt vet at bildet er tatt, og ikke minst er airbrushet og fikset på til det ugjenkjennelige, og å legge ut et tilfeldig snapshot (ser det ut som) av en dame som opplagt sliter med stor overvekt.

Gammel 10-11-06, 16:52   #259
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Det der er i hvert fall ikke min nabojente.
Jeg tror nok ikke Jessica mente at dette var vår nabojente.

Takk Ryli Du er nå god

Det var en dårlig fleip

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 17:02   #260
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Hva!! Er det liv i denne tråden enda

Jeg syns faktisk ikke det er noe galt i at Skremmern starter en slik tråd. Men vi andre skulle kanskje ikke ha blandet oss så veldig inn i diskusjonen …

Det er ikke noe galt i å starte "en slik tråd" om andre selv ikke når man sitter i glasshus og kaster stein. Selv ville jeg neppe gjort det, men enkelte har nok større oppmerksomhetsbehov enn en andre.
Selv om jeg syns det er ganske så dramaqueen aktig, er det i hvertfall gøy for oss andre.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:31.