Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er årets diva-hit på julebordet?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-06, 23:08   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er årets diva-hit på julebordet?

Pupper!

Har få divatips jeg ... jeg er kjempedårlig på å få til håret kult!

Men skal se hva jeg får til !

Var forresten "julebordtips" i Det nye nå Mht sminke.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 23:21   #2
Linemix
Aktiv

Medlem siden: Nov 2006
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Pupper!

Har få divatips jeg ... jeg er kjempedårlig på å få til håret kult!

Men skal se hva jeg får til !

Var forresten "julebordtips" i Det nye nå Mht sminke.

Pupper, ja! Jeg får fortsette med amminga til sesongen er over, da! Og droppe slankinga.
Aha, skal sjekke Det nye!

Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 23:25   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Pupper meg her og pupper meg der. Jeg har knapt sorten etter vekttapet.

Jeg tror at jeg skal spille på mitt flørtende vesen. Det funker alltid altfor bra.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 00:04   #4
Linemix
Aktiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg tror at jeg skal spille på mitt flørtende vesen. Det funker alltid altfor bra.

Fnis! Usj, nå fikk du meg til å le, og dermed hoste. Jeg har en sånn fæl tørrhoste for tida. Fy!

Gammel 11-11-06, 00:11   #5
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Hehe, ja si det?
Jeg skal på julebord i et annet land, da vi er et nordisk selskap. Det vil si at mange av kollegaene ikke har truffet meg før (og ikke kommer til å treffe meg på en stund)

Dessverre er jeg ingen "modell", men jeg satser på humor
Og en passe fin kjole i størrelse 48 (har du funnet noen fine, Kirsebær?)

Har forresten pupper, da. Kanskje jeg kan bruke dem til noe?

Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 00:16   #6
Linemix
Aktiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Alexa, her.

Hehe, ja si det?
Jeg skal på julebord i et annet land, da vi er et nordisk selskap. Det vil si at mange av kollegaene ikke har truffet meg før (og ikke kommer til å treffe meg på en stund)

Jeg satser også på godt humør, for å si det sånn. Pluss det lille esktra som gjør at man blir aftenens perle, samma åssen størrelse man har! For noen år siden var det jo helt oppsiktsvekkende kult å gå med tiara, for eksempel.
Den første som går med tiara (med stil) hun har vunnet, etter min mening.

Gammel 11-11-06, 00:47   #7
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cleevege

Og falske øyevipper kanskje?

Gammel 11-11-06, 20:32   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alexa, her.

Det var i hvertfall 1 link til pene kjoler i vår str, men de var VELDIG pene igjen da. Jeg syns det er vanskelig å finne penkjole som ikke er gallakjole liksom.

Sitat:

Jeg har også pupper. Stort sett er det bare dritt, men når man skal være fin og fjong så er jeg litt glad for dem da.

Gammel 11-11-06, 20:46   #9
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Puppene har jeg, det er helt sikkert, men utringnigen kan ikke bli særlig dayp, da det er sjernekart med strekkmerker på dem... Så da får jeg satse på min makabre humor og sveiseblinket i øya!!!

Gammel 11-11-06, 13:53   #10
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Er flørting ikke harry, da ?

Gammel 11-11-06, 15:46   #11
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Er flørting ikke harry, da ?

Nope. Flørting er hyggelig og medisin.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 20:18   #12
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nope. Flørting er hyggelig og medisin.

Så absolutt...........

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 20:27   #13
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg satser på ammepupper og dyyyyp utringning i år. :enkel sjel:

Må sannsynligvis kombineres med noe korsettlignende, siden magen ikke er helt den samme etter KS ennå, og det ikke kjennes godt å trene magemusklene ennå.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 22:31   #14
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pupper? Krøller? Grace Kelly-look? Nix, nix og atter nix.
Makaber humor, derimot....

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 22:38   #15
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Når jeg jobber i en bedrift med sånn ca 95% kvinner, så hjelper det ikke så mye med hverken clevage, krøller, røde lepper eller noe annet i den gata vil jeg tro.
Da gjør en seg vel mer bemerket med godt humør, masse humor og noen kule kommentarer.

Gammel 14-11-06, 21:35   #16
tutta
Passiv

Standard

Pupper meg her og pupper meg der.

Du kan få litt av puppene mine!Jeg har mere enn nok........

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:57.