|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Voss
Er det den første tanken som slår deg om to konfirmanter spør etter vann på stilige drikkeflasker? Du spør om de vet hva konsekvensen av vannprivatisering er?
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
Jeg ser absolutt at det er noen som tar skade av det, nemlig fjortisene selv. Jeg må si jeg er sjokkert over at barn helt ned til 14 år er merkebevisste når det kommer til vann. VANN!
![]() |
#3 |
høyt og lavt
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() |
#4 |
Princess Skids and Scars
|
:himler: Selvom du ikke har hørt om det, betyr ikke det at disse flaskene ikke er ganske kjent. Jeg skjønner ikke at du gremmes av at noen fjortiser finner glede i en fin vannflaske. Hadde de derimot nektet å drikke noe annet en kjøpevann, ja se da hadde jeg også gremmes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
Det er ikke så rart du ikke har sett dem, siden det er to smarte markedsføringsgutter som står bak. Og de selger det hovedsaklig i utlandet som noe rent og flott fra den norske fjellheimen. De har bl.a. gått til sak mot Deli deLuca som importerer dette vannet tilbake Norge. Det skal være vanskelig å få tak i, hvis ikke er det ikke eksklusivt. Du får det imidlertid i souvenirsjappa på det ene hotellet på Voss.
![]() |
#6 |
© All rights reserved
|
Hæ? Hva er det for tull? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ctrl+z
|
Klart jeg kjøper merkevarer til barna mine. Jeg har nettopp gitt uanstendig mye penger for Ecco-sko til de to eldste - fordi det er gode sko og bra for beina. Synes det er ganske så annerledes enn å gi dem designervann.
Jeg dånet ikke av at jeg ikke hadde hørt om det altså, jeg er veldig lite moderne og følger absolutt ikke med på trender. Såvidt jeg forsto var vannet ekstremt dyrt, det var det jeg dånte av. At 14 år gamle jenter er opptatt av å ha dyrt vann i konfirmasjonen sin. Flaskene var tøffe, bevares, men det synes jeg er litt underordnet jeg da.
Jeg synes det er annerledes fordi det er snakk om en vann. Man har det i springen, tilnærmet gratis. Jeg ville nå heller fått tak i noen flotte karafler ti å ha det på enn å kjøpe dyrt vann fordi det er dyrt, liksom.
![]() |
#8 |
© All rights reserved
|
Nå må du huske at på du er gammel og satt og ikke en ung, fresh konfirmant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
Jepp. Navnet Voss er markedsføring. Det symboliserer noe rent, eksotisk, fjell, is og snø. Det er lett å uttale på mange språk og klinger adskillig bedre enn Iveland.
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
De selger dem på Smoothie X-change også.
![]() |
#13 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VossJeg har lest et sted at de er konkurs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
![]() Sv: Voss flaskevannskjønner ikke helt jeg, jeg har sikker 50 voss flasker, og jeg ser ikke helt problemet i de og kjøpe vann, om noen vil kjøpe vann så la dem nå gjøre de da. nå er nå voss vann en del mer populert i utlandet en i norge, min bror har jobbet en liten stund i voss eller hva nå bedriften heter, og jeg var med ham på jobb en dag og da skulle vi laste opp i en laste bil med paller på paller med voss vann og alt skule til Madonna, så hun like vannet meget godt i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Voss flaskevann
Voss sponser en del konserter og eventer med gratis vann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() Sv: Voss flaskevannDet stod Voss vann paa det lille hotellet vi bodde paa i San Fransisco i helga.
![]() |
![]() |
#17 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Voss flaskevannVatn frå Førde og vatn frå heimbygda mi smakar svært ulikt, men det er så langt eg veit H2O begge stader.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|