Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spin-off: Kjøper du flaskevann?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-08, 21:09   #1
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?

Neida. Jeg betaler som regel ved kassen.

Gammel 29-04-08, 21:11   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Neida. Jeg betaler som regel ved kassen.

Men du åpner den og drikker før du har betalt for den. Det er tyveri.

Gammel 29-04-08, 21:13   #3
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Ok. If you say so.

Gammel 29-04-08, 21:16   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det syns jeg var en merkelig definisjon av stjeling. Da er jeg også en tyv, for det har hendt at jeg jeg har åpnet en flaske og drukket av den under maratonhandleturer på Obs. Så lenge man får flasken gjennom kassa og betaler for den, så spiller det vel ikke veldig stor rolle om den er tom, halvfull eller full. Det er aldri noen som har beskyldt meg for tyveri i den forbindelse, ihvertfall.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 21:17   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det syns jeg var en merkelig definisjon av stjeling. Da er jeg også en tyv, for det har hendt at jeg jeg har åpnet en flaske og drukket av den under maratonhandleturer på Obs. Så lenge man får flasken gjennom kassa og betaler for den, så spiller det vel ikke veldig stor rolle om den er tom, halvfull eller full. Det er aldri noen som har beskyldt meg for tyveri i den forbindelse, ihvertfall.

Det hender at jeg gjør det samme, men i USA henger det store skilt i enkelte supermarkeder om at det er å betrakte som tyveri. (Se forøvrig egen tråd.. )

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 21:13   #6
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det Maximillia sa.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 21:14   #7
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Det hender seg, men ikke noe jeg gjør til vanlig.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 22:02   #8
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke alle kjøpesenter som anser det sånn, på Ultra Alnabru så har de jo flaskeholdere på en del av handlevognene nettopp for flasker som man åpner og drikker før man kommer til kassen.

Det lønner seg jo for en butikk å friste folk til å åpne flasker og drikke dersom de er tørste, så fremt de fleste er ærlige og betaler i etterkant. Om det blir et problem at folk drikker opp og setter fra seg tomflaske uten å betale, så blir det nok slutt på at det er greit.

Gammel 30-04-08, 07:11   #9
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er det vel ikke!

Gammel 30-04-08, 11:24   #10
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke veldig ofte fordi vi har alltid vannflasker med spring-vann med oss når vi går ut. Henger igjen fra vi bodde i varmere strøk - og ihvertfall for meg som er gravid og ammer støtt!

Gammel 30-04-08, 16:16   #11
Thelma
♪♫♪♫♪♫♪♫♫

Thelma sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Thelma er litt kul
Standard

Jeg kjøper flaskevann innimellom, men det er først og fremst pga flasken. Bruker den igjen og igjen med vann fra springen.

Thelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 16:21   #12
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har nesten alltid med meg Sigg-flaska mi med vann, men er det krise kjøper jeg selvsagt ei flaske.

Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:43.