|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
Fortynnet
|
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Det syns jeg var en merkelig definisjon av stjeling. Da er jeg også en tyv, for det har hendt at jeg jeg har åpnet en flaske og drukket av den under maratonhandleturer på Obs. Så lenge man får flasken gjennom kassa og betaler for den, så spiller det vel ikke veldig stor rolle om den er tom, halvfull eller full. Det er aldri noen som har beskyldt meg for tyveri i den forbindelse, ihvertfall. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?
Det er ikke alle kjøpesenter som anser det sånn, på Ultra Alnabru så har de jo flaskeholdere på en del av handlevognene nettopp for flasker som man åpner og drikker før man kommer til kassen.
|
|
|
#10 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Ikke veldig ofte fordi vi har alltid vannflasker med spring-vann med oss når vi går ut. Henger igjen fra vi bodde i varmere strøk - og ihvertfall for meg som er gravid og ammer støtt!
|
|
|
|
#11 |
|
♪♫♪♫♪♫♪♫♫
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Jeg kjøper flaskevann innimellom, men det er først og fremst pga flasken. Bruker den igjen og igjen med vann fra springen. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Jeg har nesten alltid med meg Sigg-flaska mi med vann, men er det krise kjøper jeg selvsagt ei flaske. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|