|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvorfor holder alle kjeft?
Denne personen bodde tydeligvis i Norge, og snakket norsk også? Da syns jeg man kan gå ut i fra at vedkommende vet at det ikke er lov å slå barn.
|
|
|
#2 |
|
Textrovert
|
Ja, hva vet jeg, men jeg synes likevel det er bedre å forebygge og forhindre ved å la barnevernet gripe inn enn å anmelde vedkommende.
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Uansett hvilken vei man går, så vil barnevernet bli involvert, så jeg tror ikke det gjør den helt store forskjellen hvem man melder fra til. Nå var mitt innlegg uansett ikke ment som at man bør gå til politiet, kun et svar på om det var rimelig å tro at denne damen visste at det ikke er lov å slå barn, eller ikke.
|
|
|
#4 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor holder alle kjeft?Synes også det var veldig fint at du sa Tjorven. Vi oppholder oss mye i London og dette er noe jeg alltid har store problemer med når vi er der. Ikke uvanlig å se barn får seg en skikkelig ørefik eller "slap" som de kaller det, skjer overalt .... problemet er jo at dette er fullt lovlig i UK. Det har ved 2 anledninger vært så ille at jeg har snakket til vedkommende men da har jeg også nesten fått en voksen slap tilbake .... tragisk, det er fryktelig vondt å se på at barn blir slått |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor holder alle kjeft?Synes det var kjempeflott av deg å si ifra.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|