Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Prikker her inne

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-06, 12:58   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har som mål å bli litt tøffere og kalle en spade for en spade når det trengs. La prikkene hagle sier nå jeg.
Jeg har ikke funnet noe/noen jeg kan kalle en spade hittil da, så jeg har ikke fått tøffet meg noe særlig. Ennå.

Gammel 21-09-06, 13:02   #2
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg har som mål å bli litt tøffere og kalle en spade for en spade når det trengs. La prikkene hagle sier nå jeg.
Jeg har ikke funnet noe/noen jeg kan kalle en spade hittil da, så jeg har ikke fått tøffet meg noe særlig. Ennå.

Min eneste NM-rødprikk ever (på over tre år og 6000+ innlegg) er fra Kirsebær, som tydeligvis øvde seg på det der med spader.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 13:03   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

EN rød NM-prikk??
Pyse.

Gammel 21-09-06, 13:05   #4
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

EN rød NM-prikk??
Pyse.

Jeg vil ikke si at det er jeg som har vært pysa i denne saken.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 01-10-06, 16:19   #5
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Hvor: Oslo
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Prikker her inne.

Bare fryd og gammen her inne, foreløpig

Mica er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 13:06   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Min eneste NM-rødprikk ever (på over tre år og 6000+ innlegg) er fra Kirsebær, som tydeligvis øvde seg på det der med spader.

Stemmer det
Og jeg vurderte lenge og vel om jeg skulle være så tøff eller ikke.

Gammel 21-09-06, 13:03   #7
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med nek da, kan du ikke kalle noen et nek? (-hah! Der brukte jeg den jeg også!)

(forresten, du har vel ikke forlatt barselklubben for godt også cherryberry?)

Gammel 21-09-06, 13:10   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Hva med nek da, kan du ikke kalle noen et nek? (-hah! Der brukte jeg den jeg også!)

(forresten, du har vel ikke forlatt barselklubben for godt også cherryberry?)

Hei

Blir nok å henge litt på Barsellklubben igjen, men jeg syns det har blitt litt kjedelig der inne
Lite liv og røre, lite diskusjoner. Stort sett finner jeg bildetråder der vi skriver "ååååå! så nydelig" også er det ikke mer.
Men samtidig er det mange der inne jeg nesten har blitt litt glad i på en måte også.

Jeg føler meg jo forpliktet til å opprettholde Rim og Rytmeligaen, så jeg må vel inn der igjen med tid og stunder

Gammel 21-09-06, 13:13   #9
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hei

Blir nok å henge litt på Barsellklubben igjen, men jeg syns det har blitt litt kjedelig der inne
Lite liv og røre, lite diskusjoner. Stort sett finner jeg bildetråder der vi skriver "ååååå! så nydelig" også er det ikke mer.
Men samtidig er det mange der inne jeg nesten har blitt litt glad i på en måte også.

Jeg føler meg jo forpliktet til å opprettholde Rim og Rytmeligaen, så jeg må vel inn der igjen med tid og stunder

Ja det er sant, det har blitt tammere på diskusjonsfronten ettersom de ivrigste blir mindre og mindre aktive. Det blir veldig mye spør om og gi råd, i tillegg til bildetråder, skravling og kos. Rim og Rytmeligaen er en klassiker, den må ikke dø.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:09.