Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vårjakke til jente - gi meg tips!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-08, 21:47   #1
Lotte
Aktiv

Lotte sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Lotte er litt kul
Standard

Sv: Vårjakke til jente - gi meg tips!

Jeg liker skogstad jakkene, men har ingen gode forslag til hvor du finner de på nett

Lotte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 21:52   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lotte, her.

Jeg liker skogstad jakkene, men har ingen gode forslag til hvor du finner de på nett

Sportmann.no har noe.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 21:58   #3
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Vi bruker P.O.P sin vindtette fleece til begge jentene, og er veldig fornøyde med de.

Eldste har lys rosa, utrolig upraktisk farge, men gave, så vi fikk ikke valgt selv. Minstemor har marineblå. Den finnes vel i endel fler farger også, rød og brun i hvertfall, muligens grønn? Det kan du sikkert sjekke på nettsiden.

Gammel 05-05-08, 22:16   #4
tiril
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Vi bruker P.O.P sin vindtette fleece til begge jentene, og er veldig fornøyde med de.

Eldste har lys rosa, utrolig upraktisk farge, men gave, så vi fikk ikke valgt selv. Minstemor har marineblå. Den finnes vel i endel fler farger også, rød og brun i hvertfall, muligens grønn? Det kan du sikkert sjekke på nettsiden.

Signere. Vi bruker vår på andre sesong, fmen fargen har holdt seg veldig bra då må eg sei. Men må jo vaskast litt ofte siden den er så lys og det fort blir flekker.

Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 15:55   #5
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiril, her.

Signere. Vi bruker vår på andre sesong, fmen fargen har holdt seg veldig bra då må eg sei. Men må jo vaskast litt ofte siden den er så lys og det fort blir flekker.

Den får fort flekker ja, men ingen foreløpig som jeg ikke har fått bort med sitronsåpe, og jakka er nå på sin andre sesong her også. Den blir like fin etter vask, de holder seg utrolig bra.

Gammel 06-05-08, 17:20   #6
tiril
Passiv

Standard

Den får fort flekker ja, men ingen foreløpig som jeg ikke har fått bort med sitronsåpe, og jakka er nå på sin andre sesong her også. Den blir like fin etter vask, de holder seg utrolig bra.

Så sant så sant. Her er den på 2 sesongen,og ingen flekker som ikkje har gått bort-heldigvis.
Vi hadde og ei lys rosa jakke fra hm som brukte heile vår/sommar og beg.av høsten. Brukte den og kjempemasse, faktisk ingen flekker på den heller.
Er i grunnen hm jakke eg kunne tenkt meg i år og i tillegg til den vi har fra po.p.

Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 18:22   #7
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

http://www.lykkebarna.com/product_in...roducts_id=272

http://www.smartkids.no/minipige/Vis...peID=24&mid=38

G-sport har bra utvalg av skogstad jakker.

Gammel 05-05-08, 22:25   #8
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den brune!

Gammel 05-05-08, 22:26   #9
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har kjøpt en kjempefin softshelljakke til vår jente på snart 17 mnd på Barnas Hus til 300 kr. Ikke Skogstad eller et merke jeg har hørt om men veldig fin. Vi kjøpte sjokkrosa.

Gammel 05-05-08, 22:33   #10
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Vi klarte oss utmerket gjennom sommeren i fjor med en bomullsjakke fra H&M, og den passer i år også.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 00:02   #11
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Skogstad, ja! Og Bergans softshell er veldig gode jakker!

Gammel 06-05-08, 08:33   #12
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Vi klarte oss utmerket gjennom sommeren i fjor med en bomullsjakke fra H&M, og den passer i år også.

Samme her i grunnen. Jakken var atpåtil kjøp brukt ca 15 år gammel.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:38.