|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: KunnskapsløftetJeg syns allmennlæreren har noe for seg på de laveste trinnene. Jeg mener at den gode,helhetstenkende pedagogen er viktigere for småskolebarna enn fagmennesket.
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kunnskapsløftet
Jeg synes egentlig pedagogen er det viktigste for 1.-7.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KunnskapsløftetDet er helt klart viktig med flinke lærere i skoleverket. Men det å kun satse på faglærere blir en alt for enkel løsning for min del. Man skal ikke glemme at det ikke hjelper det "spøtt" og kunne sitt fag til det ytterste hvis man ikke har evner til å kunne formidle sitt fag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
søt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi lærer jo liksom dette på PPU da.
![]() |
#6 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: KunnskapsløftetJeg syns m|nken sier det godt. Allmenlæreren har ofte et annet fokus i utdanningen sin enn faglæreren. Jeg syns også at førskolelæreren er en ressurs i småskolen.
![]() |
![]() |
#8 |
søt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man kan vel aldri lære nok? Men for å være ærlig så er det vanskelig for meg å vite hva vi lærer på PPU kontra de som har allmennlærerutdanning. Jeg vet ikke så mye om det studiet.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|