Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nå er det vepsetid

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-08, 13:46   #1
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nå er det vepsetid

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg har lyst på sånn elektrisk fluesmekker som zapper dem jeg.

Men da må du passe på å zappe de mange ganger. De blir visstnok bare svimeslått av et støt. Og pass for guds skyld på å ha den utenfor rekkevidde for barna. Det hadde ikke mine foreldre, og mellomste fikk "litt vondt" da storebror bare skulle tøyse med lillebroren sin, og var borti han med fluesmekkeren.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 13:54   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Ja, det hadde vært tingen. Er de dyre?

Vet ikke? Min kjære grønnsakshandler har en, og jeg er veldig misunnelig.

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Men da må du passe på å zappe de mange ganger. De blir visstnok bare svimeslått av et støt.

Zapp + tråkk pleier å funke.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 22:10   #3
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Vet ikke? Min kjære grønnsakshandler har en, og jeg er veldig misunnelig.

Zapp + tråkk pleier å funke.

De solgte dem på Rimi i fjor.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 22:35   #4
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg zapper alt jeg.. Vepsen, om den havner på zappern så gnistrer det.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:12.