Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-06, 23:53   #1
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Denne har jeg kjøpt i dag

"Matkalender Meny for 2007
Her får du tidsplanlegger med middagsoppskrifter for hver dag for 2007. En supersmart liten matkalender å ha i veska og sekken med inspirasjon til middager enten du er hjemme eller på hytta. Oversiktskalender for 2007 og 2008, uttrekkbar årsplanlegger, notatsider, spiralisert i plastomslag."

Vi fikk 2005 kalenderen i julegave av prinsessas gudfar (lurer på om han har noe å utsette på matstellet i heimen?) og den har vært veldig nyttig de dagene vi har vært heeeelt tomme for ide'er!

Gammel 11-11-06, 23:59   #2
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Vi fikk 2005 kalenderen i julegave av prinsessas gudfar (lurer på om han har noe å utsette på matstellet i heimen?) og den har vært veldig nyttig de dagene vi har vært heeeelt tomme for ide'er!

Jeg som trodde dette var noe helt nytt! At jeg ikke har sett den før

Gammel 12-11-06, 04:49   #3
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

I dag har jeg kjøpt dette:

Mammaskjørt fra 7 For All Mankind:

og disse:

Aurora fikk denne:

Gammel 13-11-06, 15:15   #4
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, nå synes jeg det går litt trått med shoppingen her. Over et døgn uten noe nytt, jenter

Så jeg får legge ut min innsats på shoppefronten i dag, en lekker kjole fra Coast ved Rådhuspassasjen (dessverre litt dårlig gjengitt fordi det eneste jeg fant var et bilde fra Ebay). Der har de altfor mye fint... Kjolen er brun og stripene i ulike farger, enkelte steder med små perler Også matchende veske!

Fra Helena på Folkart fikk jeg akkurat mail om at skinnjakken og skjerfet jeg bestilte var kommet til henne (Og dermed blir det suppe fram til jul )

Gammel 14-11-06, 20:01   #5
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Nei, nå synes jeg det går litt trått med shoppingen her. Over et døgn uten noe nytt, jenter

Så jeg får legge ut min innsats på shoppefronten i dag, en lekker kjole fra Coast ved Rådhuspassasjen (dessverre litt dårlig gjengitt fordi det eneste jeg fant var et bilde fra Ebay). Der har de altfor mye fint... Kjolen er brun og stripene i ulike farger, enkelte steder med små perler Også matchende veske!

Fra Helena på Folkart fikk jeg akkurat mail om at skinnjakken og skjerfet jeg bestilte var kommet til henne (Og dermed blir det suppe fram til jul )

Lekkert

Gammel 14-11-06, 20:36   #6
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Nyydelig kjole! Jeg synes de har så mye fint på Coast, men det er så sjeldent jeg får brukt for så fine kjoler. (Og så har ikke kroppen min helt riktig fasong til alle klærne der ppgitt: )

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 15-11-06, 09:25   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

HAr sendt bilder av to kjoler/tunikaer til Helena hos Folkart fra Odd Molly sommerkolleksjonen som jeg skal kjøpe

Det er disse to

Tenkte det var lurt å høre allerede nå siden O.M. kjolene/tuniakene ble så fort utsolgte.

Gammel 15-11-06, 09:46   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Da bekreftet Helenea at de to skal bestilles.

Jeg bestilte denne også jeg

Og dette

Gammel 15-11-06, 09:53   #9
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Da bekreftet Helenea at de to skal bestilles.

Jeg bestilte denne også jeg

Og dette

Dette hadde jeg også tenkt å kjøpe meg. Vurderer sterkt.

Har også sett på sommerkolleksjonen og sett meg ut ett par plagg. Hvor mye kostet den første kjolen/tunikan du satte inn bildet av?

Frances er ikke aktiv  
Gammel 15-11-06, 13:21   #10
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

HAr sendt bilder av to kjoler/tunikaer til Helena hos Folkart fra Odd Molly sommerkolleksjonen som jeg skal kjøpe

Det er disse to

Tenkte det var lurt å høre allerede nå siden O.M. kjolene/tuniakene ble så fort utsolgte.

Fytti katta! Det er noe av de aller lekreste jeg noensinne har sett!!! Hvor ligger bildene? Er det fler modeller?

Gammel 15-11-06, 13:21   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Fytti katta! Det er noe av de aller lekreste jeg noensinne har sett!!! Hvor ligger bildene? Er det fler modeller?

www.oddmolly.com

Helt RÅLEKRE

Gammel 18-11-06, 19:59   #12
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hjelper ikke, jeg kunne sittet på hendene mine til over jul, men i dag måtte jeg bare på Sandvika og Nadine. Det resulterte i dette:

De er vel alle vist her før, men nå er de altså også mine

emm er ikke aktiv  
Gammel 18-11-06, 20:03   #13
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Grattis Emm.Jeg har blusen i midten og har bestilt samme kjolen i beige fra Helena.
Den singleten var fin
Jeg har en med et blondebånd som knytes under brystene

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.