Sv: Salg av bolig og bruk av stylist?
Ja, det er skitdyrt å selge. Kjøpe og for den del Akkurat vært igjennom det der selv.
Vi var heldige og solgte etter første visning. Jeg var kjempenervøs på forhånd pga alt som skrives i media for tiden. Og mange som sliter.
Men fornøyd med valg av megler. Det er nok også viktig i disse dager. Vi har vært ute for et par som nok ikke har oppfattet at markedet ikke er som for 1-2 år siden og at de faktisk må jobbe litt for lønnen sin nå.
Nå er det jo stor forskjell på styling da. En light-variant kan være greit. Mye man ikke tenker over selv. Vi fikk en dame sendt over av megler som ga tips (i prisen heldigvis). Jeg trodde vi hadde ryddet bra unna, men hun fant likevel en del. Etterpå var jeg faktisk enig med henne. Lys og romfølelse er viktig. Og noen håndklær og litt stæsj løftet det noe triste og veldig hvite gjestebadet vårt.
Jeg tror altså ikke du utelater noen kjøpergruppe med litt forsiktig styling. Nå vet jeg ikke hvor du skal selge og hvilke meglere du har snakket med. Kanskje du kan få snakket deg til en som bare gir et par tips?