Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Salg av bolig og bruk av stylist?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-08, 22:21   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg av bolig og bruk av stylist?

Jeg ville satset uten styling tror jeg, men ryddet bort og fulgt generelle tips. Vi har solgt uten styling hver gang. Jeg tenker det er fint i "sammenraska" leiligheter (eller tomme), moren til mannen brukte det feks da hun solgte en leilighet hun hadde leid ut. Da var det fint at noen kom og fikset, de hadde med møbler til og med. Men jeg tror ikke nødvendigvis det trengs når man skal selve noe man selv har innredet med en grei og nøytral smak.

Ang pris for å selge: Du pruter vel? Godt marked for å prute nå.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 22:27   #2
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Ang pris for å selge: Du pruter vel? Godt marked for å prute nå.

Helt vilt egentlig hvor stor forskjell det er på de ulike tilbudene. Men absolutt godt marked til å prute, ja.

Gammel 09-05-08, 22:35   #3
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Helt vilt egentlig hvor stor forskjell det er på de ulike tilbudene. Men absolutt godt marked til å prute, ja.

Ja, jeg vet det, jeg prutet ned 25 000 for 2 år siden såvidt jeg husker. Og nå tror jeg det skal være enda greiere.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-08, 08:41   #4
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Enkelte meglere hevder at prisforskjellene kan forklares med hvor godt de kjenner markedet osv. Sannheten er at 8/10 som kommer på visning har sett annonsen på Finn, så man når nesten de samme personene uavhengig av megler.

For lettsolgte objekter vil jeg påstå at billigste megler er best. I et tregere marked er det helt klart en fordel med en kreativ megler som jobber litt ekstra for å få unna salget. Har selv opplevd at en lokal eiendomsmegler som har latt vanskelig objekter støve ned på Finn, og salgene har gått til langt under prisantydning. Hvorvidt denne megleren er billigere enn andre har jeg ingen formening om, men det kanskje være en idé å spørre megler om strategi hvis man ikke får solgt i løpet av 2 visningsrunder.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:35.