|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den tristeste sangtråden som finnesJohnny Cash sin sang "give my love to Rose" får tårene mine frem, samt "Hurt".
|
|
|
#2 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den tristeste sangtråden som finnes
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den tristeste sangtråden som finnesJeg syns egentlig hele Closing time av Tom Waits er til å grine av (fordi den er så fin og trist.) Minner meg om en kjærste som jeg var så veldig, veldig forelsket i. Han hørte på denne plata og leste Line av Axel Jensen, og forsøkte på alle måter å ha et veldig komplisert indre. Egentlig mer enn passe patetisk, men han var utrolig kjekk og svært intelligent og studerte filosofi, og jeg var atten år og veldig romantisk og nydyp. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Og nøyaktig hva er det som er patetisk med å høre på Closing Time og lese Line når man er atten, liksom?
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Jeg er hemningsløs Tom Waits-fan og har vært det i 20 år.
|
|
|
#7 |
|
godt brukt
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Aktiv
Nei, nei! JEG var ikke patetisk! Og det er ikke patetisk å gjøre dette når man er atten$! Nei, det var HAN som var patetisk. 24 år, klart min "senior" intellektuelt og i vårt interne maktforhold etc. Og så var han helt sånn: "Åh, nei ... åh, jeg er så dyyyyyyp, åh I hope I dont fall in love with you ... Åh, åh, åh så dyp jeg er." DET var paptetisk. Særlig siden han dumpa meg, da. TROSS ALT! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Aktiv
Flott!!! Sist redigert av Linemix : 15-11-06 kl 21:10. |