|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger hjelp til innredning av barnerom- Hvordan utnytte plassen best mulig?Sønnen min har omtrent like lite rom, og jeg har omsider funnet optimal møblering. Jeg er enig i at skap og seng bør stå der du har tenkt. Tror dere bør nøye dere med et enkelt skap. Hvis det går inn mellom vinduet og dørveggen (altså med ryggen mot vindusveggen) gir det best plassutnyttelse. Herremannen har enkelt skap, og jeg får plass til alle klærne hans der fordi det har kurver fra Elfa (som tar mye) og plass til å henge klær over dem.
![]() |
#2 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Trenger hjelp til innredning av barnerom- Hvordan utnytte plassen best mulig?Har oppdatert hovedinnlegget med mål mm.
Hm.. Det var en løsning vi ikke hadde tenkt på.
Bordet kan ikke slås ned pga panelovnen som er under vinduet, dessverre. Mulig det rett og slett ikke blir plass til skrivepult. Jeg har hele tiden sett for meg at det skal være det der pga jeg hadde det på mitt rom, men det går jo an å gjøre lekser andre steder og.
Jeg syntes dagsengen Hemnes er så fin. Den har tre skuffer under som kan brukes til oppbevaring av ting og tang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger hjelp til innredning av barnerom- Hvordan utnytte plassen best mulig?Det går kanskje an å spesialbygge kombinert hylle og skrivepult på veggen til høyre sett fra døra. Men skal dere ha Hemnes-seng el.l. får dere sannsynligvis problemer med å åpne ei av skuffene da. Det vil dere få uansett hvis dere skal ha noe mot veggene foran senga.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|