|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Spin-off: Vil ha-liste!Jeg har det meste jeg vil ha, men;
"Natten her, er ikke bare et stjernevær. Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.) Sist redigert av Aminta : 30-07-08 kl 19:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Javel
|
![]() Sv: Spin-off: Vil ha-liste!Jeg ønsker meg først og fremst mer takhøyde der hvor vi har soverom og på loftet slik at jeg kunne fått litt garderobeplass. Da skulle jeg hatt masse godt skyvedørsskap med mange gode løsninger til oppbevaring av klær.
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Spin-off: Vil ha-liste!Og jeg vil ha hengekøye. Vi får terasse til den nye leiligheten, så jeg har et ørlite håp om at jeg skal få hengt opp en hengekøye der
![]() |
#5 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin-off: Vil ha-liste!Verkstedbod med høvelbenk, diamantsag og esse+ambolt, godt arbeidslys og trevegger.
![]() |
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin-off: Vil ha-liste!
Kan du ta vare på den til vinteren, så kommer jeg. Og da henter jeg til gjengjeld masse! Er lei våte, snøløse vintre... |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|