Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reisespørsmål

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-08, 09:21   #1
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reisespørsmål

Jeg liker ikke Tunisia. Kjedelig land, ikke fine strender. Kjedelig mat, dyrt og innpåslitne folk.

Gammel 14-05-08, 10:11   #2
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jeg liker ikke Tunisia. Kjedelig land, ikke fine strender. Kjedelig mat, dyrt og innpåslitne folk.

På bildene ser jo strendene veldig fine ut da, og prisnivået står det også er lavt

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 10:13   #3
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Vil dere til bulgaria ville jeg ikke valgt Sunny Beach. Synes det er en ungdomsby. Jeg likte meg ihvertfall ikke der, og jeg hadde ikke barn med engang.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 10:21   #4
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

I Bulgaria er Albena barnevennelig og greit. Lange fine strender. Maten er ikke noe å skryte av i Bulgaria.

Gammel 14-05-08, 23:18   #5
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Det ble Tunisia

Tror det blir bra jeg.

Ungene gleder seg veldig til å dra til Afrika. For de høres det veldig langt hjemmefra og veldig eksotisk ut.

Gammel 15-05-08, 16:58   #6
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Det ble Tunisia

Tror det blir bra jeg.

Ungene gleder seg veldig til å dra til Afrika. For de høres det veldig langt hjemmefra og veldig eksotisk ut.

Hvor mye måtte dere betale? Er det det du nevnte tidligere om kr 32 000 for 2 uker all inklusive? I tilfelle så er det en god pris til å være midt i juli om det er et greit hotell.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 17:07   #7
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Hvor mye måtte dere betale? Er det det du nevnte tidligere om kr 32 000 for 2 uker all inklusive? I tilfelle så er det en god pris til å være midt i juli om det er et greit hotell.

Det ble ikke det hotellet. Reisebyråmannen anbefalt egentlig ikke å dra til det området. Dit vi endte opp var finere.
All Inclusive gikk vi bort ifra mye pga av at man blir så bundet av å spise alle måltider på hotellet og ikke på andre morsomme steder. Er redd for at jeg hadde falt for fristelsen og spise altfor mye også. Det var mat tilgjengelig hele dagen/kvelden.

Det som er litt dumt nå er at vi har fått dobbeltrom, men er stort ett vistnok. Skulle helst hatt en leilighet, men det får duge. Ferie er ferie og regner med at vi kun bruker rommet som base. Les; sove og dusje.

Og jeg kjenner at jeg gleder meg veldig

Hit skal vi.

Gammel 15-05-08, 17:08   #8
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Det hotellet var forresten knallfint.
Den prisen var med barnerabatter i dobbeltrom. I leilighet ville det kommet på over 50000,-.

Gammel 19-05-08, 01:09   #9
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

En av de aller fineste strendene vi har vært på var i Sousse i Tunisia!Har vært mye i "syden" så har litt å sammenligne med

Synes også det var mye god mat der.Det franske kjøkken er godt representert siden det er tidligere fransk koloni.

Gammel 20-05-08, 09:04   #10
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frida, her.

En av de aller fineste strendene vi har vært på var i Sousse i Tunisia!Har vært mye i "syden" så har litt å sammenligne med

Synes også det var mye god mat der.Det franske kjøkken er godt representert siden det er tidligere fransk koloni.

Tar gjerne imot litt tips om ting og tang altså.
Vi skal ikke til Sousse, men Hammamet.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:39.