Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

FrontierVille på Facebook

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-10, 21:58   #201
Merete
Superaktiv

Merete sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

Sv: FrontierVille på Facebook

Juhu endelig skjønte jeg dette prikke greiene

Merete er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 23:02   #202
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykketrollet, her.

Ja, er det jeg har gjort. Men jeg føler meg litt frekk når jeg avviser dem.
Synd hvete er så dyrt og tar så lang tid. Oppdraget tar jo eevigheter.

Den modnes fortere hvis du lar naboene hjelpe med den. Har ikke opplevd at de har høstet den ennå, bare at den har blitt ferdig lenge før tida.

Gammel 23-06-10, 23:29   #203
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å guri. Jeg høster muligens noe hvete når jeg er rundt forbi altså.

Jeg må jo ha mat! :skingrestemme:

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 23:45   #204
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Det gjør jo ikke noe. Den som høster og eieren får begge mat.

Gammel 24-06-10, 00:12   #205
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Det er jo bare et pluss at noen gidder å vanne hveten synes jeg, da blir den fortere ferdig.

Jeg ser fremdeles ikke de nye naboene mine. Håper de kommer frem snart. Hvis noen mangler en naboforespørsel fra meg så er det fordi dere ikke kommer frem på den nabolisten.

Gammel 24-06-10, 00:32   #206
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil ha babyen min, men det blir jo aldri registrert når jeg har vært på besøk.

Gammel 24-06-10, 00:42   #207
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ble invitert til å hjelpe hos en nabo, og da ble det registrert. Å dra på besøk uten å hjelpe var ikke nok. Satser på å ta en runde til alle i morra formiddag og få unna besøkingen; håper det går greit når jeg kan gjøre noe der.

Gammel 24-06-10, 00:48   #208
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Den modnes fortere hvis du lar naboene hjelpe med den. Har ikke opplevd at de har høstet den ennå, bare at den har blitt ferdig lenge før tida.

Ja, at de vanner den er bare helt genialt!

Jeg tenker på når den blir høstet, men har avvist de siste da.
Nå ser det endelig ut som jeg får ferdig oppdraget i morgen, gleder meg til et nytt oppdrag. Da kan folk få høste hvete så mye de vil.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 15:01   #209
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva er det lurest å hyre naboer til å gjøre for seg?

Gammel 24-06-10, 15:05   #210
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Standard

Jeg lar dem hugge trær og vanne åkeren - men det er ikke sikkert det er det lureste.

Gammel 24-06-10, 15:14   #211
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fått en sønn.

Gammel 24-06-10, 15:34   #212
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Standard

Jeg har fått en datter og driver og bygger skole til henne as we speak.

Gammel 24-06-10, 15:38   #213
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Standard

Jeg har ikke fått en mann en gang enda.

Gammel 24-06-10, 17:33   #214
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg giftet meg idag!

Gammel 24-06-10, 18:45   #215
Kate

Kate sin avatar

Standard

Gammel 24-06-10, 19:22   #216
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg bytta ut mannen min med en kone. Greit å være to kvinner til gards.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 20:30   #217
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Jeg blir jo aldri gift, mangler sopp og ribbons.
Mannen sitter på toget nå.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 23:06   #218
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Jeg blir jo aldri gift, mangler sopp og ribbons.
Mannen sitter på toget nå.

Min også. Lang reise.

Sopp har jeg. Ribbons er det manko på. :hinter til alle naboer:

Gammel 24-06-10, 23:09   #219
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ARGHHH jeg hater de der lange byggeprosjektene! Nå skal jeg bygge en vugge til den fremtidige babyen, og må først bygge en låve. Men det tar jo evigheter å samle opp de helsikes gavene. Jaja, bare 4 av hver denne gangen, i motsetning til The Inn, der man måtte ha hele 10 stk av hver.

Gammel 24-06-10, 23:19   #220
Kate

Kate sin avatar

Standard

Jeg må knerte en grounddog 12 ganger, men den vil jo fader meg ikke komme frem.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:22.