Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ambivalent i forhold til vår og sommer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-12, 16:18   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 16:41   #2
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wear sunscreen. Don't read beauty magazines.

(Kilde: youtube.com)

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 22:30   #3
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Ååååh. Den er så fin, Storm.

"sing"

"dance"

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 10:55   #4
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er - etter hva jeg definerer som OK - ingen som ikke har tatt opp ting på en ikke-OK måte i denne tråden.

Jeg mener at det er absolutt på sin plass å påpeke at noen ting er bagateller i den store sammenhengen. Jeg kan fint blåse opp ting som egentlig er bagateller, som går over, som ikke er så farlig, det bare kjennes sånn når jeg står midt oppi det, og da er det på sin plass med en kjærlig klask i bakhodet og et vennlig "Hallo! FOOOOKUS!".

Gammel 20-03-12, 15:06   #5
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

da er det på sin plass med en kjærlig klask i bakhodet og et vennlig "Hallo! FOOOOKUS!".

Enig, men synes du at det å beskylde andre for å utelukkende være opptatt av komplimenter og for å være navlebeskuende er et "kjærlig klask i bakhodet?" Jeg synes en "litt hard klubbe midt i planenten" er en mer passende metafor for noen av innleggene dine tidlig i tråden.

Gammel 20-03-12, 18:58   #6
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg synes en "litt hard klubbe midt i planenten" er en mer passende metafor for noen av innleggene dine tidlig i tråden.

det er mye kjærlighet i en hard klubbe.

Gammel 20-03-12, 19:24   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 20-03-12, 22:07   #8
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At det var, sa du?!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 22:34   #9
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At det er, ja.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 11:13   #10
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er det ikke et ordtak som er nokså dekkede i denne sammenheng? En får være som en ble når man ikke ble som man skulle eller noe lignende.

Klask i bakhodet og søstersolidarisk høres bra ut i mine ører. Selv skal jeg snart også på ferie til varmere strøk og jeg skal da sannelig ha denne tråden langt fremme i bevisstheten. Det blir bra!

Gammel 20-03-12, 12:33   #11
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Bare et innspill, siden kropp nå ble tema, og ungdom, og fasong et.c. Hva min mor skulle gjort, som hun ikke gjorde, og som jeg ikke kan fatte og begripe at hun ikke innså. Når ungen din vokser til å bli 1,69, så kan man ikke nødvendigvis forvente at kroppen i tråd med vektst av pupper og lår, skal holde seg på under 60 kg for evig tid. Noen gjør det, men noen gjør det ikke, og de er ikke overvektige av den grunn. Utrolig hvor forskrudd hodet mitt ble av vekt og skam og liten info om kvinnelige former og hva det innebærer. Å måtte endre på bunaden etter konfirmasjonen er ikke rart. Det er helt normalt.

I dag er kroppen både småskrukkete her og der, vårslapp, arr etter kviser og vannkopper, nesten puppeløs, men en rompe som egentlig skaper forvetninger om et større frontparti. Jeg veier mer, og ting er annerledes fordelt, men er generelt mer fornøyd nå enn jeg var da jeg var yngre. Jeg gjør det beste ut av det jeg har, forkuserer på det positive, og gjemmer det negative. Det kunne vært verre. Alt kunne vært verre. Jeg sprader ikke rundt veldig avkledt sommerstid, men er en frossen person som liker varme og sol. Jeg soler meg i ny og ne i løpet av året også, får litt energi, og har nok farge til å være fornøyd. Det gjemmer litt arr også (hadde svangerskapskløe på begge legger og armer).

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 18:07   #12
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke så innmari glad i å vise meg i bikini. Har en kropp som er laaaaangt fra perfekt, men innser et par ting:

1. Jeg var ikke så mye mer fornøyd for 15 kg siden, jeg blir aldri perfekt (så jeg må bare komme over dette)
2. Jeg er ikke 20 lenger og ingen forventer at jeg skal se ut som at jeg er det heller
3. Jeg er som jeg er og who cares egentlig? Ingen andre enn meg, så hvorfor henge seg opp i dette?

Jeg går på stranda og driter i at jeg slettes ikke er fornøyd. Glad jeg klarer det.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 23:59   #13
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Dere klarte å gjøre denne også om til en grisetråd?

Gammel 21-03-12, 12:15   #14
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er mye kulere å være med folk som forteller grisevitser og blir glade enn folk som stirrer på sin egen kropp og blir lei seg

Gammel 21-03-12, 12:20   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sure Eplet, her.

Det er mye kulere å være med folk som forteller grisevitser og blir glade enn folk som stirrer på sin egen kropp og blir lei seg

Ja, hver sin smak.

Gammel 21-03-12, 12:17   #16
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan noen elefantvitser, hjelper det? Det er en giraffe med i en av dem også.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 12:18   #17
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Griiisete elefant- og giraffvitser?

Gammel 21-03-12, 12:20   #18
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Nei, det er ingen griser med. Det sier seg jo selv, det er sjelden at griser henger med elefanter og giraffer.

Gammel 21-03-12, 12:21   #19
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elefantvitser! Grisevitser klarer jeg meg helt fint uten.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 12:26   #20
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Elefantvitser! Grisevitser klarer jeg meg helt fint uten.

Dette er den morsomste vitsen jeg vet om:

Hvordan fanger man en elefant?

Du trenger et glass bringebærsyltetøy, en kikkert og en pinsett. Først heller du ut syltetøyet, og venter på at elefanten skal komme for å spise det. Når elefanten spiser og aner fred og ingen fare snur du kikkerten bak frem, ser på elefanten gjennom kikkerten, plukker den opp med pinsetten og legger den i syltetøyglasset.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:29.