Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Farm town (facebook)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-09, 21:42   #261
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Farm town (facebook)

Jeg bruker opp pengene mine med en gang.

Takk for tipset om den errorgreia, det skal jeg huske til neste gang!

Gammel 13-04-09, 21:45   #262
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Acsa, det var endelig godt at jeg tok turen innom og ryddet gården din,
den var nemlig truffet av en tornado.

Gammel 13-04-09, 21:51   #263
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Shit, en tornado! Og likevel er plantene mine helt uskadde, gitt, det var noe til rydding!

Gammel 13-04-09, 21:53   #264
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Hva er det egentlig dere sier for å få oppdrag på markedsplassen? Det skjer jo ingenting samme hvilke historier jeg drar.

Man må vel egentlig bare være heldig, evt. tålmodig. Jeg prøver å stikke meg litt ut, står litt for meg selv og skriver masse jalla. Plutselig dukker det opp noe. Men det er ikke for mange jobber, for å si det sånn. Har vært litt heldig i dag, men det har vel med flaks å gjøre.

Gammel 13-04-09, 21:53   #265
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Shit, en tornado! Og likevel er plantene mine helt uskadde, gitt, det var noe til rydding!

Ja, så det er bare å leie meg inn senere om det skulle være noe.

Gammel 13-04-09, 22:01   #266
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Hm. Jalla, ja. Får vel prøve litt til.

Rug er ikke aktiv  
Gammel 13-04-09, 22:12   #267
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

I need work.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 13-04-09, 22:15   #268
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Hva er fordelen med å få andre til å høste da?

Man tjener mer penger.

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Vet dere forresten, at om dere får opp error, så kan dere jobbe rundt det, eller få det fjernet ved å trykke på den linjen der deres poeng står. Da kommer det en ny rute opp over erroren, og når du trykker ok på den, så er error-ruten borte også.

Takk for tipset!

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

Enig. Men hva annet kan man finne på når man sitter på sofaen og venter på at fødselen skal starte

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Helt sikkert grisene. Man merker det også om man får en jobb sammen med mange andre, så går spillet veldig sakte.

Ja herreguuud, det går utrolig tregt. Mye bedre når man er alene og høster.

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Hva er det egentlig dere sier for å få oppdrag på markedsplassen? Det skjer jo ingenting samme hvilke historier jeg drar.

Jeg har sagt at jeg jobber naken eller toppløs og holde kjeft samtidig.
Eventuelt så stiller jeg meg bare der uten å snakke så mye, sier hei til de som kommer og svarer på spørsmål.
Stiller meg litt bortenfor de andre.

Gammel 13-04-09, 22:16   #269
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

"Need work - will return the favor" funket tre ganger på rappen. At jeg ikke har no å høste har lizzm ikke så mye å si. :uærlig bonde:

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 13-04-09, 22:19   #270
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Majsa, du har glemt å godkjenne meg som nabo tror jeg?

Gammel 13-04-09, 22:22   #271
Merete
Superaktiv

Merete sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

Kommet meg inn der jeg å hehe, man blir jo en smule hektet da

Merete er ikke aktiv  
Gammel 13-04-09, 22:25   #272
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

"Need work - will return the favor" funket tre ganger på rappen. At jeg ikke har no å høste har lizzm ikke så mye å si. :uærlig bonde:

Jeg tenker litt på ryktet mitt jeg da.

Gammel 13-04-09, 22:27   #273
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Så rart, jeg har godkjent alle som har sendt forespørsel, og selv sendt forespørsel til flere. Acsa måtte ejg godkjenne to ganger.

Gammel 13-04-09, 22:28   #274
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Jeg tenker litt på ryktet mitt jeg da.

Kan man få prikker der også?

Gammel 13-04-09, 22:28   #275
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Nå har jeg arbeidet i hele kveld. Dette er jo helt stressende.

Gammel 13-04-09, 22:29   #276
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Kan man få prikker der også?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Ja, jeg merker at bondelivet tar på jeg også.

Gammel 13-04-09, 22:30   #277
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Mens jeg bare går rundt med hendene på ryggen.Blakk som ei kirkerotte.
Jeg vil tjene penger :desperat:

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 13-04-09, 22:55   #278
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Tror du må skatte av det? Blir dette en biinntekt?

Gammel 13-04-09, 22:56   #279
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eg har vist havna der eg og.

Gammel 14-04-09, 00:27   #280
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg har funnet en utrolig kul gård. Med et gigantisk hjerte i midten. Laget av kirsebærtrær.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.