|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderJeg mistenker sterkt at noens Mixit har hatt en tett omgang med limpistolen altså. *sniff sniff*
![]() |
#4 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderKalenderen endte visst opp i princess-posen min i dag. Jeg angrer allerede. Damen bak disken forsikret meg om at det slett ikke var for sent, for hun hadde ikke begynt enda selv engang. Så etter middag skal vi i gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderVi trenger ikke mere lim for vi har dobbelt opp |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderMr Mixit har fått seg arbeidsbord også her i heimen, og to tente lys en dag på etterskudd ...
![]() |
#7 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderLimpistolen har vist seg nyttig til andre ting enn å montere julekalenderpakker. Nå har jeg nettopp reparert en liten nissefigur som lillesøster klarte å knuse. Ble litt merker etter limingen, men siden det skulle vært svart så bare tegnet jeg over med svart sprittusj over limen og voila, fiks ferdig nissefigur. Fabelaktig.
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderJeg er en ond, ond mor. Snuppa satte i gang et leven uten like i dag, og etter gjentatte (og faktisk vennlige) formaninger om skjerpings klarte jeg å lire av meg "hvis du ikke roer deg ned nå, så orker jeg ikke å bygge noen figur med deg i dag". Vel, det blir ikke noen figur hos oss i dag.
![]() |
![]() |
#9 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderHer henger snørrete Portofino, han slapp ikke helt inn med den nesa, og viste ingen interesse for å pusse den. Pøntehubroen er temmelig sjokkert.
![]() |
#10 |
This is normal!
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderVi får håpe denne Portofino klarer å skille snørr og barter. Han har litt å holde rede på der.
![]() |
![]() |
#11 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender
![]() |
#13 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderIntens arbeidsinnsats fra begge frøknene har resultert i at vi nesten er up to date - vi har laget fire ting i løpet av kvelden: |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderVi har også kjøpt denne fantastiske julekalenderen, men mor har ikke vært så lur; Jeg tenkte de kunne dele på den, så den er jo ikke blitt hengt opp i rekkefølge. Jeg tenkte ikke at vidoene av monteringen skulle slippes hver dag, lissom, så når vi har kommet forbi dagens dato blir det fri montering uten visning av film. Ja, da blir det vel bare enda mer kreativt da.
![]() |
#16 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderI dag skal vi lage en liten pysekatt (?) med bleie ser det ut til - ungene gleder seg til å ta fatt når de kommer hjem fra barnehagen!
![]() |
#17 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderJeg er hekta på denne tråden altså.
![]() |
#18 |
This is normal!
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderI dag er det altså en kattunge med hjertet på utsiden som skal lages. Jeg er bekymret. Selv den erfarne Edna har problemer med å takle miljøet i verkstedet vårt. Hvordan skal denne sarte skapningen få det?
![]() |
![]() |
#19 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt klart. Jeg holder frøkna hjemme i dag, vi hadde jo ikke fått laget Portofino Post en gang.
![]() |
#20 |
www.bomulls.no
|
Jeg lurer på om det også går an å be om fri fra jobb!
![]() |
Emneord |
julepakkekalender, julepøntehubro, klassiker-nominert, limpistol, panduro, redd barna, shane |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|