|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Tur til legoland og sære matbehov, hvordan løse dette?Hotel legoland ligger i tilknytning til parken. Vi spiste der. De hadde bufe mat, og mye godt å velge i. Kostet mer enn kroene inne i parken, men verdt det. Kunne velge kjøtt osv selv, og så grillet de det for oss ute.
![]() |
#22 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Tur til legoland og sære matbehov, hvordan løse dette?
Det var så lang ventetid på der da vi prøvde oss der.
![]() |
#23 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Tur til Legoland og sære matbehov, hvordan løse dette?Vi var i Legoland someren 2009. Jeg hadde svangerskapsdiabetes og levde på streng lavkarbodiett. Jeg slet med å holde blodsukkere i sjakk hvis jeg kjøpte mat i parken. Mye karbo. Sist redigert av Éowyn : 20-02-11 kl 18:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
maler
|
![]() Sv: Tur til legoland og sære matbehov, hvordan løse dette?
Kan ikke være noe særlig stilt inne i parken når bufe-mat er å foretrekke.
![]() |
#25 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tur til Legoland og sære matbehov, hvordan løse dette?Jeg hadde ikke lett for aa finne noe som kunne spises, men overlevde jo, er ogsaa vegetarianer. Syns buffet restaurantene var best, og de hadde tilogmed vegetar pizzaer der, uten spesialbestilling.
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tur til Legoland og sære matbehov, hvordan løse dette?Lillegutt og jeg var i Legoland påsken for ett år siden, og da mener jeg de fleste spisestedene var åpne ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tur til Legoland og sære matbehov, hvordan løse dette?Vi spiste paa samme sted som m^2 til samme tid. Var her jeg var mest fornoeyd med utvalg i mat jeg kunne spise. Butikken inne i lalandia var grei, og vi lagde mat selv noen av kveldene.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|