|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Farser - hva tycks?Jeg så ikke den aktuelle filmen, men på generelt grunnlag synes jeg farser er ubehagelig pinlig og kan ikke huske å ha sett en jeg ikke ha lidd meg gjennom størstearten av. Soveromsfarser er aldeles bånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farser - hva tycks?Jeg kan like farser jeg, men sveipet så vidt innom den i går og det var ikke bra. Det er dessuten noe med det norske språket som jeg ikke synes fungerer i farser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Farser - hva tycks?Jeg liker ikke farser. Og av og til når sit coms jeg liker har en farsepreget episode blir jeg gretten.
Sist redigert av nolo : 27-03-11 kl 16:14. Årsak: personlige pronomen kan være greit å ha med |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Farser - hva tycks? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farser - hva tycks?Får spunk av farser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Farser - hva tycks?Boeing Boeing var kjempegøy på 80-tallet. Da var jeg ca 10 år.
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Farser - hva tycks?Jeg aner ikke hvilken farse dere snakker om nå og har sikkert ikke sett den, men jeg har sett "Den spanske flue" på TV og jeg har sett den på Rogaland teater med Sally Nilsson og Espen Hana. Sistnevnte var fantastisk og det var skuespillernes fortjeneste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Farser - hva tycks?Den spanske flue, Arsenikk og gamle kniplinger og - fremst av alt - Mysteriet Myrna Vep
![]() |
#33 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farser - hva tycks? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
koko
|
![]() Sv: Farser - hva tycks?I sesong 3 av Californication er det en episode som er bygd opp som farse. (Kan man si det? "bygd opp som farse"?) I alle fall, den er morsom.
![]() |
#36 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Farser - hva tycks?Not Now, Darling!
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|