|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket tilbehør til denne kjolen?Jeg ville ha prøvd å finne lilla sko
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilket tilbehør til denne kjolen?Takk, jeg tror jeg går for noe sånt.
![]() |
#4 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket tilbehør til denne kjolen?Ikke. Lilla. Sko. Til. Den. Kjolen!
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvilket tilbehør til denne kjolen?Skulle også slå et slag for Mette-marit-stil for kokosbollen - tror det funker som fjell. Jeg tenker minst mulig stash til en slik kjole iallefall - den fortjener oppmerksomheten alene - råfin kjole, rett og slett!
![]() |
#6 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket tilbehør til denne kjolen?Knallfin kjole! Nude sko, lyse strømper, fransk manikyr på fingerneglene, litt fresh leppestift/gloss (beige lepper er ikke så kledelig, se så nydelig Mette-Marit er blitt med litt farge på leppene), litt krøller i håret (varmeruller og masse spray). Nude veske er sikkert ok, men litt bleikt? Hva med å satse på hvite klasiske perler i ørene (gjerne med litt størrelse på), enkelt perlekjede (ikke langt), og lete etter en clutch med perler? Kanskje du til og med finner en i nude/perler? Eventuellt perlearmbånd med litt bredde på også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilket tilbehør til denne kjolen?Takk for fine konkrete tips. Jeg får ta et lite dypdykk i sko- og veskesamlingen for å se hva jeg har. Så var det å finne veskesamlingen da.
![]() |
#8 |
Tøff
|
![]() Sv: Hvilket tilbehør til denne kjolen?Det eneste som slår meg som tilbehør til denne kjolen er et glass sjampis. Hjelpsom, ja?
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilket tilbehør til denne kjolen?Haha, selvsagt blir det sjampis!
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|