Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Brett til å ha under laptopen?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-12, 13:18   #21
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Brett til å ha under laptopen?

De hadde noe greier på biltema, både bord, pute og brett.

Gammel 02-01-12, 14:13   #22
Lommelun
Superduperaktiv

Medlem siden: Mar 2010
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Ikea sin er noe møkk.... Enkelt og greit. Da kan du likså greit sitte med ei pute og ei bok.

ClasOhlsson sin er genial og billig.
Logitech har også noen utgaver, men de koster mye mere enn clas ohlsson sin og er ikke bedre er min erfaring.

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 14:19   #23
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Ikea sin er helt grei. Men litt stor. Jeg vil ha en som tar mindre plass når jeg setter den bort.

Dere som sier at pcen sklir. Har dere ikke gummiknotter under pcen? Det har jeg og da sklir ikke maskina.

Gammel 02-01-12, 14:39   #24
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Ikea sin er helt grei. Men litt stor. Jeg vil ha en som tar mindre plass når jeg setter den bort.

Dere som sier at pcen sklir. Har dere ikke gummiknotter under pcen? Det har jeg og da sklir ikke maskina.

Bare vent til de jæ%&#€ knappene i isoporposen begynner å løsne.
Og jo jeg hadde gummiknotter under pcen, men de forsvant etter hvert, for når pcen blir varm, så setter de seg fast i underlaget (jeg tipper underlaget smelter bittelitt) og s når man da skal flytte pc så henger de igjen.

Gammel 02-01-12, 14:43   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min mente Clahs Ohlson sin var for dyr (300 kr?).
Så han mente vi burde bestille på nett et sted. Har han gjort det enda? Nei! Så til helgen stikker jeg på Chlas og kjøper det helvetes brettet.

Gammel 02-01-12, 17:50   #26
Lommelun
Superduperaktiv

Medlem siden: Mar 2010
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Mannen min mente Clahs Ohlson sin var for dyr (300 kr?).
Så han mente vi burde bestille på nett et sted. Har han gjort det enda? Nei! Så til helgen stikker jeg på Chlas og kjøper det helvetes brettet.

Det koster vanligvis ivertfall 100,- i porto når man kjøper fra nettet...

249,-
http://www.clasohlson.no/Product/Pro...x?id=167079612

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 18:14   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nemlig, var det jeg prøvde å fortelle ham. Takk for link, det brettet er mitt om noen dager!

Gammel 02-01-12, 20:10   #28
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Kjøper man fra ebay, deal exstrem osv så koster ikke porto noe. Men tar tid da, ca 3uker.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:33.