|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva leser du?Begge deler. Jeg er veldig glad i bøker, og følelsen av en bok, men siden jeg ligger mye, så har jeg landet på at det er lettere å lese på iPhonen og iPaden.
![]() |
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du?Har aldri prøvd noe annet enn bøker. Jo jeg har lest en bok (Twilight - Midnight Sun) på pcen, det gikk greit men man må jo sitte ved pcen da. Kindle og slikt er sikkert kjempefint, men foreløpig har jeg altså bare erfaring med bøker og liker i grunnen det veldig godt.
![]() |
#4 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du?Jeg leser "Gjennom natten" og er helt i starten av boken. Sæterbakken kan helt klart skrive! Jeg har hørt at boken skal være veldig dyster og ikke noe for ustabile mennesker eller folk med depresjoner. Det får meg til å lure på hvor ille den egentlig er, og hvilken effekt den har på meg. Har aldri hørt lignende om en bok tidligere. Likevel tror jeg at jeg ikke er forutinntatt, men leser med åpent sinn.
![]() |
#5 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hva leser du?Jeg "leser" lydbøker til og fra jobb. Må først gå, så tog, så gå, deretter buss så gå igjen. Det blir en time til og fra det. Om jeg leser papirbøker blir det mye opp og ned av veska, og ingen lesing mens jeg går. Jeg storkoser meg med en propp i øret, og blir nesten litt irritert om jeg treffer kjente som vil skravle.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du?Jeg leser kun papirbøker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hva leser du?
Nei, men eg har veldig lyst å lese ho. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du?Solgt sjela mi til Kindle. Det er klart det er noe spesielt med følelse av papirbøker, men når den følelsen er tusen tunge sider man prøver å holde over hodet på tredje timen, så er det noe med følelsen av elektronikk også.
![]() |
#9 |
Borte
|
![]() Sv: Hva leser du?Bare vanlige bøker. Jeg samler som pokker sånn at alderdommen blir som jeg har sett for meg - meg i en ørelappstol omringet av alle bøkene jeg må lese før jeg dør.
![]() |
#10 |
Nyter et nytt liv
|
![]() Sv: Hva leser du?Her er det kun papirutgaver som gjelder.
![]() |
![]() |
#11 |
Borte
|
Ja, og mannen min samler på vinylplater (og platespillere ser det ut til), så vi kan starte museum når vi blir gamle. "Kulturformidling fra en svunnen tid"
![]() |
#12 |
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oh, kan jeg spørre hva slags vinylrigg dere har, selv om det er skikkelig OT?
![]() |
#13 |
Borte
|
Eh... Nei? Jeg vet ikke. Det er noe gammelt ræl han har fikset opp.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|