|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
maler
|
![]() Sv: Hva har jeg med meg på eksamen?Min eksamenscocktail er pepsi max, vann, druer, et par brødskiver og en sjokolade i bitform, type melkerull eller tilsvarende. Jeg har aldri tid til å spise konsentrert, må ha plukkmat.
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har jeg med meg på eksamen?Og om du ikke skriver på pc. klokke du får ikke ha mobil og det er ikke alle rom som har klokke.
![]() |
#23 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hva har jeg med meg på eksamen?Min oppskrift etter første eksamen på høyskolen ble krokanrull og cola. Den gikk så strålende at jeg hadde det på hver eneste av de resterende eksamenene alle tre årene. Og det funket som bare det! Hadde da ikke tid til å spise allikevel. Lykke til i morgen!
![]() |
#25 |
Borte
|
![]() Sv: Hva har jeg med meg på eksamen?Min faste eksamensblanding da jeg var i den fasen var to nystekte rundstykker med ost og skinke, 1 cola, 1 imsdal og en New Energy.
![]() |
#26 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva har jeg med meg på eksamen?Minst tre penner. Faren er stor for at en av dem ikke virker når den skal. :BTDT: Og penner som er gode å skrive med, som likevel går gjennom alle arkene.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|