|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VepsHer har det vært lite veps i år, og de som er her er utrolig lite aggressive. Vi har et vepsebol i huset som vi vet om, og jeg har oppholdt meg og jobbet nær inngangen deres flere ganger nå, uten at de er nærgående. Ved tidligere bol så har vi ikke kunne oppholde oss nær dem.
![]() |
#2 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VepsHer er det mange, og jaggu er de hissige også. Nesten sånn at jeg er bekymret for minsten som ligger i lekegrinda og veiver med armene.
![]() |
![]() |
#3 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VepsDet er i alle fall helt vanlig at vepsen blir mer innpåsliten og aggressiv på høsten. Vi har ikke særlig mye veps her om sommeren, men nå kommer det inn en stakkar (minst) hver gang verandadøra står åpen.
![]() |
![]() |
#4 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: VepsJeg syns ikke det er mer veps enn vanlig, men de er fantastisk irriterende, og det er på grensa til vanvidd i mitt hode uansett, for i dette nydelige høstværet, kan vi ikke la barnehagebarna spise fruktmåltidet utendørs på grunn av de flygende, innpåslitne, stikkebeistene.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: VepsMange, og innpåslitne.
![]() |
#6 |
Mmm, skeptisk
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VepsEn av de få fordelene med å bo langt nordpå er lite veps. Og denne sommeren syns jeg vi har hatt merkbart mindre veps enn før.
![]() |
#8 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: VepsVi har hatt unormalt lite, faktisk.
![]() |
#9 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: VepsDet er ekstremt mye nå her i Bergen. Det er grusomt å jobbe i bhg når det er sånn som nå. Vepsen vrimler rundt ungene og jeg forsøker å ikke vise at jeg er vettskremt. Vi har hatt 3 stk som ble stukket på 1 uke.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|