|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må bare få dele min fantastiske Whirlpool-erfaring. :snill:Hadde slitt her ser jeg, Kirsebær. Så premenstruell som jeg er nå hadde jeg vel nesten kommet ut igjennom telefonen. Venter spent på fortsetting. Har hørt litt ymse om whirlpool tidligere også, så ser ikke på de som så veldig seriøse.
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Må bare få dele min fantastiske Whirlpool-erfaring. :snill:Jeg har hatt lignende greie med andre før, og når det var vanskelig å skaffe det de ville så snakket de skikkelig og hjalp med kunnskapsrike tips og råd, om ikke annet. Eller sendte en serviceperson likevel.
![]() |
#3 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må bare få dele min fantastiske Whirlpool-erfaring. :snill:Nei, de svarer nok ikke på samme kjipe måten. Men de vil nok gjøre det vanskelig likevel.
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Må bare få dele min fantastiske Whirlpool-erfaring. :snill:
![]() |
#5 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Må bare få dele min fantastiske Whirlpool-erfaring. :snill:Lånetopp skal de dekke for deg om det tar over 7 dager. Det kan du stå hardt på når de sier 5-10 dager altså. For har det først gått 5 dager og den ikke har kommet, har du liten nytte av lånetoppen om den nye kommer på dag 6 eller 7.
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
Da skal jeg forfølge denne litt. Det er ganske upraktisk å ikke ha stekeplater tilgjengelig.
Jeg kan være et helvete.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må bare få dele min fantastiske Whirlpool-erfaring. :snill:Slik jeg husker loven trenger du egentlig ikke å forholde deg til bakre salgsledd. Dvs. hvis du har kjøpt noe på Ikea, Elkjøp, Expert o.l. kan ikke de "tvinge" deg til å måtte forholde seg til andre i en reklamasjonsprosess. Ofte vil det være like greit å bare gjøre det, men man kan også velge å forholde seg til aktøren man har et direkte kundeforhold til. Loven ved siste endring åpnet også bedre opp også for at man kan gå på tidligere salgsledd hvis man ønsker.
![]() |
#8 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Må bare få dele min fantastiske Whirlpool-erfaring. :snill:Fantastisk service fra 1. linje. Særlig når de er firmaets ansikt utad..
![]() |
#9 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Må bare få dele min fantastiske Whirlpool-erfaring. :snill:De har ikke svart på noen av spørsmålene mine, men jeg har fått beskjed om at jeg vil få tilsendt en ny platetopp og at jeg selv må kvitte meg med den jeg har. Den nye platetoppen vil bli levert om 5-10 dager.
![]() |
#10 |
--
|
![]() Sv: Må bare få dele min fantastiske Whirlpool-erfaring. :snill:Jeg ventet i over 1 måned på kjøleskap fra IKEA. Fyttikatta, for en prosess. Det er stor forskjell på vanlig IKEA kundeservice og den delen som er hvitevareservice. Det endte opp med gavekort og gratis middag, men guri meg - jeg håper aldri kjøleskapet ryker igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Sånn passe sane
|
Gratis middag på IKEA. Fantastisk.
![]() |
#12 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Må bare få dele min fantastiske Whirlpool-erfaring. :snill:Jeg har null skrupler med å fortelle førstelinjen hvordan det står til. Noe av det som provoserer meg mest i hele verden (ok, da, i en kjøpsprosess), er når førstelinjen dekker seg bak at det ikke er de som har bestemt det. Det er bedriften som bestemmer hvem jeg skal snakke med, det er de som møter kunden som må ta det videre.
![]() |
#13 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Må bare få dele min fantastiske Whirlpool-erfaring. :snill:Enig med Candy. Er man i førstelinjen, og har stilt seg lagelig til, må man forvente hugg i tide og utide.
![]() |
#14 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må bare få dele min fantastiske Whirlpool-erfaring. :snill:Hvis ikke misfornøyde kunder sier i fra så blir det aldri noen endring. Man kan godt kjefte og bråke litt. De lever av å selge og da må de yte "det lille ekstra". Fornøyde kunder er verdens beste reklame, og det burde alle, absolutt alle ansatte i Whirlpool vite. Misfonøyde.... er dårlig reklame, og veldig smittsomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Må bare få dele min fantastiske Whirlpool-erfaring. :snill:Den som er fornøyd, forteller 5, den som er misfornøyd, forteller 20.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|