Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Erfaringer med Specsavers?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-13, 15:14   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Erfaringer med Specsavers?

Jeg lurer på om det bare er meg det er noe galt med, eller om flere har opplevd noe lignende.

Jeg bruker vanligvis ikke Specsavers, men Interoptikk og er fornøyd med det. Det er lenge siden nå, men jeg fant ut at jeg ville ha nye briller til julebordet på jobben (et par år tilbake) og endte opp med et av disse "to par briller for veldig lite penger"-tilbudene de kjører på Specsavers. Brillene jeg fikk var kule nok, men jeg oppdaget etterhvert at jeg ikke kan bruke det ene paret. Jeg får hodepine, og et par ganger også migreneanfal,l etter kun kort tid. Jeg tok ikke noen ny synsundersøkelse hos dem. Jeg hadde med brillekortet mitt fra Interoptik siden det var mindre enn et år siden jeg hadde en synsundersøkelse der (jeg har hatt en til senere, også hos Interoptikk - med samme resultat) og de tok utgp. i styrken som sto på brillekortet.

...men altså; det ene brilleparet fra Specsavers er ubrukelig, det andre er det ikke. Rart, ikke sant? Optikeren jeg går til (igjen; hos Interoptikk), men det det kunne ha sammenheng med glasstypen eller sliping, men kunne ikke svare på det uten å eventuelt undersøke de ubrukelige brillene. Jeg har aldri fått somlet meg til å ta dem med.

Jeg burde selvsagt ha klaget til Spevsaver, men jeg fikk ikke somlet meg til det innen rimelig tid heller.

Jeg lurer altså på om FP-folket er fornøyde med Specsavers, eller om flere har opplevd noe ala det jeg har. Hvis det bare er meg er det kanskje verd å kjøpe briller til eldstemann der siden han ikke får dekket noe fra NAV på sine briller. Skjønt jeg er skeptisk, meget skeptisk...

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:53.