|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
|
![]() Sv: Kan dere vise meg kule, skulderlange frisyrer med lugg av forskjellig format?
Det er det jeg prøver å si også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Live and let live
|
![]() Sv: Kan dere vise meg kule, skulderlange frisyrer med lugg av forskjellig format?En litt lengre variant av den samme?
![]() |
#26 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan dere vise meg kule, skulderlange frisyrer med lugg av forskjellig format?
Denne var kjempefin! Sånn vil jeg ha det når jeg om ikke lenge skal kvitte meg med det halvlange håret jeg har drasset på i årevis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Kan dere vise meg kule, skulderlange frisyrer med lugg av forskjellig format?Jeg klippet lugg i sommer, men den er så lang at den kan trekkes bak øret når jeg sjauer, evt. henge litt forran om man skal være litt fjong.
![]() |
#28 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Kan dere vise meg kule, skulderlange frisyrer med lugg av forskjellig format?Jeg har også lyst på lugg igjen, men mannen mener jeg ikke er noe fin med det.
![]() |
#29 |
Pauset
|
![]() Sv: Kan dere vise meg kule, skulderlange frisyrer med lugg av forskjellig format?Får ikke "lov" å klippe meg noe drastisk jeg heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
~~~~~~~
|
Må rette håret hver dag.
![]() |
#38 |
Borte
|
![]() Sv: Kan dere vise meg kule, skulderlange frisyrer med lugg av forskjellig format?Fiiin!
![]() |
#39 |
|
![]() Sv: Kan dere vise meg kule, skulderlange frisyrer med lugg av forskjellig format?Takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|