|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gir du noe til tiggere?Jeg gir gjerne mat hvis noen er sultne. Småpenger har jeg nesten aldri på meg, men gir helst ikke heller.
For en snill mann! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Gir du noe til tiggere?Sjeldent. Kjøper heller Asfalt eller Klar og gir til Frelsesarmeen.
![]() |
#25 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Gir du noe til tiggere?Jeg gir ofte mynter om jeg har og kjøper =Oslo og av og til Folk er Folk. Det har også hendt at jeg har gitt mat og frukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Gir du noe til tiggere?Det hender. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Gir du noe til tiggere?
Samme her. Eller, ikke som regel, men det hender at jeg gir. Har lyst å bli flinkere til å gi mat/drikke og klær i stedet for penger. Men kommer de etter meg og hykker tak i meg og rister koppen foran fjeset mitt, blir jeg bare sur og snur meg vekk, sånt gidder jeg ikke.
![]() |
#28 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Gir du noe til tiggere?Jeg går forbi tiggere hver dag, og hvis jeg har mynt i lommen gir jeg som oftest.
![]() |
![]() |
#30 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Gir du noe til tiggere?Jeg har vel aldri gitt noe, mest fordi at jeg så godt som aldri har kontanter på meg. Skal begynne å kjøpe Sorgenfri (Trondheim sin utgave av det magasinet som narkomane selger) sånn nå og da, men da kun til de som ikke er pågående. Har vært borti de som har stått og brølt etter meg fordi jeg ikke kjøpte, og de kan se lagt etter et salg til meg.
![]() |
#31 |
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gir du noe til tiggere?Ja.
![]() |
#32 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Gir du noe til tiggere?Nei. Jeg klarer ikke å se at jeg hjelper i det hele tatt ved å opprettholde tigging som system. Dessuten klarer jeg ikke å differensiere mellom "verdige" og "uverdige" trengende, så jeg hadde ikke klart å gi til noen og ikke til andre.
![]() |
#34 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Gir du noe til tiggere?Nei, aldri.
![]() |
#35 |
flisespikker
|
![]() Sv: Gir du noe til tiggere?Jeg kjøper =Oslo, og jeg gir penger til bymisjonen, men aldri direkte til tiggere.
![]() |
#36 |
|
![]() Sv: Gir du noe til tiggere?Det hender ja. Og jeg kjøper alltid Sorgenfri som er gatemagasinet i Trondheim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gir du noe til tiggere?Jeg gir somregel om jeg har noe på meg. Liker egentlig best å gi mat eller kaffe, fordi jeg vill ikke være med å sponse det neste skuddet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Gir du noe til tiggere?Ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Gir du noe til tiggere?Ja, men ikke konsekvent. Jeg ser det an og kjenner på magefølelsen.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|