|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Vi kaster da ikke gresskarinnmaten!!!Er det bare størrelsen det kommer an på? Jeg har kjøpt et stort og et lite ... kan jeg spise det lille, selv om det åpenbart kommer fra samme produsent?
![]() |
#2 |
Audacious
|
![]() Sv: Vi kaster da ikke gresskarinnmaten!!!Jeg har postet denne oppskriften på gresskarcookies før, men nå har jeg oversatt den til norske mål.
![]() |
#3 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Vi kaster da ikke gresskarinnmaten!!!Rapport: Jeg laget gulrotkake på gresskar, av det som jeg skrapte av og ut. Noen av bitene raspet jeg, og i tillegg moste jeg gresskarene med stavmikser. Jeg tok for mye gresskar i røren, og den ble derfor (litt for) flytende. I tillegg var nok gresskarene litt for moste. Den ble i hvertfall ganske så tung og gummiaktig. Med Isets hærlige smør/ostekrem på toppen var det likevel innafor.
![]() |
#4 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Vi kaster da ikke gresskarinnmaten!!!Pøh, uenig, den var veldig god faktisk. Tung og litt konfektkompakt kanskje, men digg!
![]() |
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Vi kaster da ikke gresskarinnmaten!!!Bra tips, jeg skal lage kake til fredag!
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|