|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color LineTing jeg hadde ønsket at noen hadde fortalt meg om Color Line:
![]() |
#22 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color LineVi liker Kielbåten, vi.
![]() |
#23 |
This is normal!
|
![]() Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color LineTing du ønsket noen hadde fortalt deg om Color Line:
![]() |
![]() |
#24 |
Textrovert
|
![]() Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color LineJeg har lest den tråden, noen. Jeg bare lurte på om det var ENDA mer jeg trengte å vite. :akutt kontrollfrik:
![]() |
#25 |
Textrovert
|
![]() Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color LineJeg leser av tråden i tråden at det kan bli fullt i badeland. Men nå reiser vi en lørdag utenom skoleferien, så kanskje det er håp om at det ikke er så mange unger der? Eller er det en latterlig tanke? Båten er jo ikke inne i Oslo igjen før etter skolestart mandag morgen, så jeg tenkte at det kanskje gjorde sitt til at det ikke var så mange barn med?
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color LineVi hadde det supert på kielcruise. Noe helt annet enn harrybåten til Køben eller fredrikshavn. Det meste er nevnt ser jeg. Vi syntes det var veldig fint å sitte i salongene på panoramadekket og spise frokost. De hadde ikke avansert frokost der, men enkle rundstykker og kaffe. Utsikten var flott. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color LineNår vi dro åpnet badeland kl 12.00, så den dagen man er i land kan et tips være å gå tilbake til båten litt før alle andre og gå å bade da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Textrovert
|
![]() Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color Line
Å, neeeei. Det er min store skrekk. Jeg er ekstremt tander på lyd når jeg skal sove. Særlig musikk og partybråk.
![]() |
#30 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color LineHar du veldig lett for å bli sjøsyk, så kan du fint bli det på en så stor båt og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Textrovert
|
Jeg skal ta reisesyketabletter allerde før vi drar fra Oslo. Tar ingen sjanser. Litt dumt, for da kan jeg ikke drikke noe vin, men, men ... Det får så være. Foretrekker å være oppegående og ikke bare måtte stå ute i frisk luft under HELE overfarten.
![]() |
#32 |
This is normal!
|
Vi tok båten i høstferien. Da gikk vi rett i badeland etter å ha satt inn bagasjen (tips jeg fikk her inne). Vi hadde badetøyet i egen bag. Først 30 min var vi der alene, og den timen vi var der var det veldig stille helt fram til de siste minuttene.
![]() |
![]() |
#33 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color LinePianobaren har gode skikkelige drinker. Som jeg drikker selv om jeg tar reisesyketabletter.
![]() |
#34 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color LineJeg likte godt å stå ute på dekk idet vi seilte under Storebælt-broen. Det var litt kult faktisk, siden vi har kjørt over den før. Ellers liker jeg Kiel-fergen veldig godt, mye bedre enn DFDS. Stena er bare et transport-middel til Danmark for oss, barna pleier å like barnas båt, men Stena uten barnas båt er bare tragisk!
![]() |
#35 |
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color LineVi har kost oss mye på Kieltur, men har absolutt begynt å passe på å ikke ankomme Kiel på Søndager fordi det er så kjedelig der da og hyggelig å rekke en liten shopping i Kiel når man har noen timer der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color LineStyr unna tapas på båten. Vi fikk i hvert fall tørre kjøttboller og kyllingvinger. Badeland med en gang dere kommer om bord er lurt, ja. Lite folk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color LineSkal dere på Badeland, løp inn dit så fort dere er ombord. Senere blir det langt mer kaotisk.
![]() |
#39 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color LineShowet er ukjente artister (ofte utenlandske) som gjør coverlåter, gjerne temabasert. Vi har sett ett med eventyrtema, ett med noe musical-greier og ett med noe sirkusaktig. Det er høy lyd, musikk med veldig varierende kvalitet og veldig varierende prestasjoner på alle måter. Noe har vært bra, noe har vært redselsfullt. Og ja, det er forferdelig hvis du er uheldig å får lugar slik at du hører musikken. Da hjelper det ikke med sov-i-ro. Hele rommet ditt vibrerer i takt med musikken og det hjelper ikke å klage. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
This is normal!
|
Jeg synes showet tok seg opp i takt med krengingene på båten (vi hadde ganske bra bølger en periode). Danserne hadde litt trøbbel med å holde koken.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|