Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-15, 14:54   #1
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?

Her også.

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Jeg er veldig fornøyd med denne typen fra Europris:

Hatt mine i 6-7 år nå, og fremdeles brukbare.

Gammel 27-04-15, 15:42   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns ikke denne tråden ga noe entydig svar, og siden jeg ikke fikk kjøpt kasser på lørdag antar jeg at jeg kjøper dem i den butikken jeg havner forbi først. Men tusen takk likevel!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 11:36   #3
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker SAMLA-serien til IKEA, siden disse boksene er standardisert i forhold til hverandre. Det gjør det lett å stable, syns jeg. I tillegg kan jeg velge en litt mindre eller en litt større boks ut fra hva jeg skal fylle boksen med.

IKEAs bokser er ellers mye lettere å se innholdet i, enn de boksene fra Europris.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 11:56   #4
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg liker SAMLA-serien til IKEA, siden disse boksene er standardisert i forhold til hverandre. Det gjør det lett å stable, syns jeg. I tillegg kan jeg velge en litt mindre eller en litt større boks ut fra hva jeg skal fylle boksen med.

IKEAs bokser er ellers mye lettere å se innholdet i, enn de boksene fra Europris.

Det synes jeg ikke. Det er klarere plast i de vi har kjøpt på Europris, og så har de rettere kanter enn SAMLA-boksene. Jeg har mange av begge typer og synes ikke forskjellen er større enn at jeg ikke bryr meg om hvor de kommer fra, når behovet oppstår kjøper vi fra den butikken vi skal til først.

Gammel 26-04-15, 12:33   #5
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Det synes jeg ikke. Det er klarere plast i de vi har kjøpt på Europris

Snakker vi om de samme eskene, Matilda? Her er min SAMLA-boks:

Det kan selvsagt være at Europris har fått klarere plast i sine bokser siden sist jeg var der, men jeg liker uansett SAMLA bedre. Europris-boksene stabler dårlig når de ikke er i bruk (de lokk-holderene er ikke alltid like enkle å håndtere) og som sagt er de (i alle fall da JEG sjekket sist) ikke gode i størrelsen i forhold til hverandre.

Men holdbarhetsmessig tåler nok Europris-greiene mer!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 12:00   #6
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg sjekka boksene nede, og de jeg liker fra Europris er de som Blåbær viser - de er fra Hammarplast. Vi har dem i minst fire ulike størrelser. Samlaboksene har et spor innover på hver kortside, som gjør det vanskelig å stable kantede ting inni.

Gammel 26-04-15, 12:56   #7
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Standard

Jada, samme eskene. Der ser man de idiotiske sporene som gjør at man ikke får fylt dem helt med mindre man har tøy i dem. Men som sagt, bryr meg ikke verre enn at vi har en hel del av dem og. Må bare huske å flytte over julepynten i noe mer egna, jeg banner like mye hvert år jeg skal pakke den nedi igjen.

Gammel 26-04-15, 13:48   #8
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har de løpsbanen fra Europris. Bruker dem til sesongklær på loftet, julepynt og mye annet. Veldig gode, og tåler mye.

Gammel 26-04-15, 14:31   #9
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker SmartStore sine esker. De har de i hvert fall på Clas Ohlson, Jysk og Obs, mulig andre steder også. Finnes i mange størrelser og har lokk som sitter ordentlig på. Det finnes mindre bokser man kan bruke som innsatser også, vi bruker de til legooppbevaring.

http://www.clasohlson.com/no/SmartSt...er/Pr341552002

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 17:06   #10
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fra OBS og IKEA. De fra IKEA er helt umulige så nå kjøper jeg bare fra OBS. De koster litt mer, men holder bedre, har lokk som kan festes og har en grei størrelse.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 18:28   #11
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

IKEA sine kan man kjøpe sånne lokkfestedingser til løst. Bare sånn til orientering for de som har IKEA-kasser og irriterer seg over at lokkene ikke sitter.

Gammel 27-04-15, 08:25   #12
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har IKEA sine i kjelleren til sesongtøy. Geniale fordi de er i alle størrelser og kan stables på hverandre.
En diger med hjul i bunnen, to litt mindre oppå der(i flere høyder).

Gammel 27-04-15, 08:59   #13
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker bare IKEAs Samla.

Jeg har de store til sesongtøy, arvetøy og sesongsko. De som er lavere bruker jeg til garn, stearinlys og hobbysaker. De minste er til hobbysaker og jeg mange mange: perler, fargeblyanter, klistremerker, sakser, lim, tape, glans, scrappedill, alt er i sånne små Samla.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:42.