|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?Her også.
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?Jeg syns ikke denne tråden ga noe entydig svar, og siden jeg ikke fikk kjøpt kasser på lørdag antar jeg at jeg kjøper dem i den butikken jeg havner forbi først. Men tusen takk likevel! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?Jeg liker SAMLA-serien til IKEA, siden disse boksene er standardisert i forhold til hverandre. Det gjør det lett å stable, syns jeg. I tillegg kan jeg velge en litt mindre eller en litt større boks ut fra hva jeg skal fylle boksen med.
![]() |
#4 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?
Det synes jeg ikke. Det er klarere plast i de vi har kjøpt på Europris, og så har de rettere kanter enn SAMLA-boksene. Jeg har mange av begge typer og synes ikke forskjellen er større enn at jeg ikke bryr meg om hvor de kommer fra, når behovet oppstår kjøper vi fra den butikken vi skal til først.
![]() |
![]() |
#5 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?
Snakker vi om de samme eskene, Matilda?
![]() |
#6 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?Nå har jeg sjekka boksene nede, og de jeg liker fra Europris er de som Blåbær viser - de er fra Hammarplast. Vi har dem i minst fire ulike størrelser. Samlaboksene har et spor innover på hver kortside, som gjør det vanskelig å stable kantede ting inni.
![]() |
![]() |
#7 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?Jada, samme eskene. Der ser man de idiotiske sporene som gjør at man ikke får fylt dem helt med mindre man har tøy i dem. Men som sagt, bryr meg ikke verre enn at vi har en hel del av dem og. Må bare huske å flytte over julepynten i noe mer egna, jeg banner like mye hvert år jeg skal pakke den nedi igjen.
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?Jeg liker SmartStore sine esker. De har de i hvert fall på Clas Ohlson, Jysk og Obs, mulig andre steder også. Finnes i mange størrelser og har lokk som sitter ordentlig på. Det finnes mindre bokser man kan bruke som innsatser også, vi bruker de til legooppbevaring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?Jeg har fra OBS og IKEA. De fra IKEA er helt umulige så nå kjøper jeg bare fra OBS. De koster litt mer, men holder bedre, har lokk som kan festes og har en grei størrelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Audacious
|
![]() Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?IKEA sine kan man kjøpe sånne lokkfestedingser til løst. Bare sånn til orientering for de som har IKEA-kasser og irriterer seg over at lokkene ikke sitter.
![]() |
#12 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?Jeg har IKEA sine i kjelleren til sesongtøy. Geniale fordi de er i alle størrelser og kan stables på hverandre.
![]() |
#13 |
Epikur
|
![]() Sv: Oppbevaringskasser i plast, best pris/kvalitet-ratio?Jeg bruker bare IKEAs Samla.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|