|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Jeg jobber etter barna har blitt lagt. Ellers er det tv-titting, rydding, organisering, klesvask og masse andrenkjedelige greier. Og av og til strikker jeg faktisk. Altfor sjeldent...
![]() |
#22 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Å kjede meg er noe jeg ikke har gjort på flere år, tror jeg. Har ikke tid til sånt. Kvelden har altfor få timer til å gjøre alt jeg skal rekke over om jeg er hjemme. Jeg er ute et par kvelder i uka, ellers går kveldene med til matpakker, finne frem klær til dagen etter, klesbretting, ta kjøkkenet (kan aldri legge meg fra rotete kjøkken) og annet forefallende. Setter meg altfor ofte ned foran pcen også og skal bare "sjekke noe" og vips, så har det gått to timer og jeg burde vært i seng for lenge siden!
![]() |
#23 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?På kveldene har jeg tatt meg fri fra alt av husarbeid og slikt. Da er det tid for tv, pc, strikking og total avslapping. Kort og godt litt ego-tid. Kan ta litt klesvask, men sjeldent mer enn det ja.
![]() |
#24 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?De få minuttene jeg har alene har jeg begynt med farvelegging og zendoodling - bare for å koble ut hjernen. Så når det var Juventus- Real Madrid kamp i dag stengte jeg kjøkkendøren og fikk 1,5 time i min egen boble.
![]() |
#25 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?
Egen boble ja...
![]() |
#26 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Går tur, trener hund, leser, (når det vonde øyet mitt tillater det) strikker, ser tv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Til vanlig rydder jeg litt, forbereder kanskje noe av middagen til dagen etter og trener. Hvis jeg ikke skal noe av det, legger jeg meg når poden legger seg. Det er så godt å legge seg kjempetidlig og lese eller spille noe på telefonen.
![]() |
#28 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Jeg skulle ønske jeg hadde tid til å kjede meg.
![]() |
![]() |
#29 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Jeg elsker kveldene og synes aldri de er lange nok. Kjeder meg har jeg ikke gjort på årevis. Etter barnas sengetid går de siste timene stort sett med til: lesing, se på TV/film, surfe på nettet, forum, det hender vi spiller noe, skravle med mannen, spille Quizkampen eller Hay Day, strikke, hekle, kose med kattene ++.
![]() |
#30 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Kjedet deg?? :sjokkert:
![]() |
#31 |
Leser
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Samme som de fleste andre her:
![]() |
#32 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Nei, jeg kjeder meg ikke. Den potensielt kjedelige delen er når jeg må ligge i ro på et rom med barn som skal sovne, men da har jeg gjerne selskap i ei bok, dere eller liknende dill på telefonen.
![]() |
#33 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Kjede seg?
![]() |
#34 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Kvelden min er fra 21 ca. og noen timer. Noen ganger blir det 21.30. Det er ikke mye tid igjen, men jeg ser ofte litt på tv, leser, rydder kjøkkenet eller gjør noe klart til neste dag. Jeg kjeder meg aldri om kveldene. Jeg bare higer etter disse timene helt i fred. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Lite tid til å kjede seg, har som regel kanskje en time med lesing/tv-titting før leggetid. Ellers blir det gjerne litt jobbing, tur med hunden, hjelpe til med lekser osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Jeg rydder (mindre enn jeg bør), legger sammen klær, trener (også mindre enn jeg bør, har treningsrom så ingen unnskyldning), ser alt for mye på tv, jobber litt, har besøk av venninner. Mannen ukependler, så i ukedagene har jeg kvelden for meg selv, elsker det, selvom det er litt kjipt at jeg ikke kan gå noe sted etter halv ti, jeg lar ikke ungene være alene når begge sover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Jeg kjeder meg egentlig aldri. Unntatt på langtrukne og uinspirerende møter. Og i hvert fall aldri om kvelden, som er livets indrefilet! Jeg prater og planlegger ting med mannen, drikker vin, ser film og serier, leser og fjoller rundt på internettet. I tillegg jobber jeg ganske ofte om kveldene. Husarbeid nekter jeg plent å gjøre etter kl. 21.
![]() |
#38 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Hæ? Kjede seg om kvelden? Jeg kunne hatt fire ganger så lange kvelder og allikevel ikke kjedet meg et sekund.
![]() |
#39 |
intro
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Trener og spiller wordfeud. (Og kvelden er kort - klokka er ofte nærmere 22 før ungene omsider er helt parkert.
![]() |
![]() |
#40 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?"Å kjede seg er et privilegium", sa faren min alltid. Jeg begynner å ane at han hadde rett.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|