Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-16, 20:29   #1
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad idag?

Alle de fantastiske, humoristiske, festlige menneskene på FP som har tatt jubileumsfeiringen rett til hjertet og har delt av sin humor og varme gjennom hele uken.

Gammel 16-09-16, 20:30   #2
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Det er fredag og jeg spiste Troica til dessert i lunsjen.

Gammel 16-09-16, 20:30   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

- En stor kurv med godsaker og blomster stod utfor døren vår når jeg stod opp (fra en god venninne)
- En annen god venninne kom innom på overraskelsesbesøk
- Et vennepar som har flyttet til et annet fylke var innom på besøk
- Minsten ba om å få gjøre leselekse i dag også, for ekstralekser er lov når som helst

Sist redigert av Niobe : 16-09-16 kl 23:22.
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 16-09-16, 20:37   #4
Albertine
Bør lage seg en tittel selv

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må bare legge til herlige lyder av trampolinehoppende barn i mørket mens månen lyser mildt over dem...

Gammel 12-11-16, 15:19   #5
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag?

Iskrystaller på trærne.

Gammel 12-11-16, 16:02   #6
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

At noen i klassen til mellomste ( 1 trinn) tok initiativ til å ake idag og min fikk seg kompisen hjem etter aking. De kjente hverandre ikke før skolestart.

Gammel 12-11-16, 16:06   #7
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At jeg har et så godt forhold til min eks og barnas far, og at min mann også har det. I dag spiste han brunsj med oss før han hentet barna.

Sist redigert av Hønni : 13-11-16 kl 18:16.
Hønni er ikke aktiv  
Gammel 12-11-16, 21:05   #8
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

At poden fikk sove til kl 6,,før han måtte ha smertestillende pga smerter.

Så bra.

I dag er jeg glad for at jeg fikk ryddet i fryserne så nå fikk jeg lagd solbærripsrabarbrasaft. Jepp. Av fjorårets fangst. Og så fant jeg fire harer jeg skal bruke til selskapsmat neste helg. Dermed ble det selskapet atskillig rimeligere å fixe mat til enn beregnet. Hurra!

Strå er ikke aktiv  
Gammel 16-09-16, 20:49   #9
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

At flyet mitt ikke er veldig forsinket likevel og at jeg sannsynligvis kommer meg helt hjem i kveld etter jobbreise.

Gammel 16-09-16, 21:18   #10
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sjokolade :enkel:

Nei sånn på ordentlig så er det at minstefrøkna med mange utfordringer har kledd på seg klær i dag uten hyl og skrik (uten truse og sokker men det bruker hun aldri). At skolen og SFO ivaretar henne så godt og gir så fine "ukesrapporter" på henne. At PP-tjenesten ringte for å høre hvordan det går. Ja i dag har minstefrøkna gitt meg mye glede, og det er det bare å heise flagget for.

Gammel 16-09-16, 21:21   #11
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Jeg fortsetter:

vin
Orange is the New Black

Gammel 16-09-16, 20:49   #12
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å sykle til jobb. Selv i regnvær. Jeg blir så inderlig sur når jeg må kjøre.

Å spise de første smågodtbitene. (De andre jeg stappet i meg gjorde meg bare kvalm. )

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 16-09-16, 20:56   #13
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å plante høstblomster på mammas grav, det ble så fint og sola skinte så nydelig, hun ville elsket å se det.

Gammel 16-09-16, 21:02   #14
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

At stikkpillen virkelig hjalp på gallesteinssmertene (som legen lovet på tro og ære,siden jeg ikke vil opereres).

Rabbit er ikke aktiv  
Gammel 16-09-16, 22:35   #15
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Jeg er glad for at jeg fikk begynt på en ryddeoppgave som har hengt over meg en stund.
Finvær!
Helg.

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

siden jeg ikke vil opereres.

Jeg vet jo ikke noe om hvorfor du ikke vil, men jeg vil bare komme med en anbefaling: La deg operere! Alt blir så mye bedre etterpå! :grøsser med tanke på gallesteinsmertene:

Gammel 17-09-16, 11:20   #16
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Jeg vet jo ikke noe om hvorfor du ikke vil, men jeg vil bare komme med en anbefaling: La deg operere! Alt blir så mye bedre etterpå! :grøsser med tanke på gallesteinsmertene:

Nei, jeg orker ikke tanken på å ta en operasjon til. Ikke ennå,ihvertfall,har bare hatt 3 anfall så langt. Steinene KAN jo bli borte av seg selv. :krampepositiv:

Rabbit er ikke aktiv  
Gammel 17-09-16, 12:30   #17
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Nei, jeg orker ikke tanken på å ta en operasjon til. Ikke ennå,ihvertfall,har bare hatt 3 anfall så langt. Steinene KAN jo bli borte av seg selv. :krampepositiv:

Jeg forstår tankegangen, men hvis anfallene kommer hyppigere og hyppigere så vit at operasjonen er ganske enkel, inn og ut på samme dag og en uke sykemelding etterpå og så er man så godt som frisk som en fisk.

Gammel 16-09-16, 21:06   #18
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

En kul henvendelse på jobb.
Datteren som perset på 3 km og småtvillinger som var med for å heie og var blide selv om det ble seint.
Prikkebonanza.
Rødvin.
Fredag.

En deilig deilig dag, og takk for en fin tråd!

Gammel 16-09-16, 21:09   #19
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Plutselig var det moro på jobb i dag igjen etter flere uker i stampe.
Masse kosing med minstemann, ingen knusekoser som ham.

Gammel 16-09-16, 21:15   #20
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

- Å kjenne at jeg trives veldig godt med min nye, korte frisyre. Har ikke hatt kort hår siden 2002.
- Avspasering fra jobb for å gå en fjelltur i strålende høstvær. Må benytte anledningen til å lade batteriene før vinteren kommer.
- Storesøster kom hjem fra fire dagers fottur sammen med klassen sin. 5,5 mil med tung sekk.
- En deilig gåtur i kveldsmørket med bok tre i Napoli-kvartetten på øret. Det er så mange fine gullkorn i de bøkene.
- Å glede meg til kjæresten kommer fra jobb og vi skal ha kveldskos med vin, levende lys og ost og kjeks. Vi har hatt lite tid til hverandre siste tiden.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:13.