|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Fjellpåske 2019?I fjor var det jo fantastisk vinter ut april til og med i byen her, men i år ser jeg svart på det, kjenner jeg. Det smeltet noe helt vanvittig der vi var (500 moh) forrige uke.
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fjellpåske 2019?Ååå, har såå lyst på fjellet. Fikk ikke nok i vinterferien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Fjellpåske 2019?Kjedelig å blåse masse penger på fjellhytte om det bare er slush igjen, da...
![]() |
#26 |
![]() Sv: Fjellpåske 2019?
Vi skal ikke leie, men låne en familiehytte hvis vi melder interesse først. ☺️ |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
![]() Sv: Fjellpåske 2019?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
intro
|
![]() Sv: Fjellpåske 2019?Sjusjøen er vel ansett som et av de aller mest snøsikre stedene sånn generelt - men jeg veit ikke hvordan forholda er der akkurat denne vinteren. Som de andre sier, kan det jo fortsatt komme en del ny snø også. Lag en ny tråd med "Sjusjøen" i overskriften og hør om noen har vært der nylig?
![]() |
![]() |
#29 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fjellpåske 2019?Jeg har svart at jeg tror det er snø på Sjusjøen i påsken allerede!
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|