|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Dagstursekk anyone?Hvor mange liter kommer an på hva slags turer det er snakk om. Jeg har Lundhags Dovre 30 l, og er veldig fornøyd med den. Kunne ikke hatt noe særlig mindre enn det. Men dagsturene jeg går er som regel nokså lange, og jeg har med ekstra klær, mat og diverse.
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Dagstursekk anyone?Jeg hadde en sekk fra Osprey, kjøpt på nettet, og var ikke fornøyd med den. Likte ikke stoffet, og den satt ikke godt.
![]() |
#3 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dagstursekk anyone?Jeg tror jeg hadde kjøpt en på maks 15 liter og en på rundt 30.
![]() |
#4 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dagstursekk anyone?Jeg har Osprey 9, 20 og 30l. 9-literen er den jeg bruker mest. Spesielt til løpeturer der jeg løper i butikken og handler brød og noe annet. 20l har plass til masse, og 30l bruker jeg mest til de lengre utfluktene mine, med staver, klesskifte osv. Om sommeren, går jeg gjerne med 30l-sekken, og et av barna bruker 20-literen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dagstursekk anyone?Jeg har en Osprey 9 l som jeg bruker til alt. Jeg er helt med Niobe på at den funker som dagstursekk til en person. Jeg har ekstra klær, mat og vann i sekken. Gubben har herremodellen og bruker den mye.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|