Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kaffemaskin med melkeskummer

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-23, 22:17   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffemaskin med melkeskummer

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Man kan gjerne si at filterkaffe er bedre, men det er jo noe helt ANNET enn espresso. For meg er det like rart som å anbefale rosé når noen ber om en god rødvin?

Ja, det er jeg enig i, men det var ikke det jeg mente. Jeg må ha uttrykt meg uklart. Espresso kan være kjempegodt, det, men det var kapselmaskiner jeg sa jeg mislikte. Smaken på kaffe laget i kapselmaskiner er ikke godt, iallfall ikke de jeg har smakt.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-02-23, 12:27   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, det er jeg enig i, men det var ikke det jeg mente. Jeg må ha uttrykt meg uklart. Espresso kan være kjempegodt, det, men det var kapselmaskiner jeg sa jeg mislikte. Smaken på kaffe laget i kapselmaskiner er ikke godt, iallfall ikke de jeg har smakt.

Det er klart at det er en kjempestor forskjell på en kapselmaskin og en espressomaskin til 6000+ (også trenger man kvern til 4500 i tillegg). Men jeg synes Nespresso gir langt jevnere kvalitet enn billige espressomaskiner som naturlig nok ikke kan levere på riktig trykk og temperatur.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-23, 12:31   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kan selvfølgelig godt hende. Eller, det er klart at det gjør. Men jeg har til nå ikke fått kapselkaffe som jeg har likt. Ikke Nespresso heller.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:17.