|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til littebitt finere klesbutikk for barn (jente 10 år)Min tiåring liker også samme stil og bruker 146/152 i klær. Finner det meste i teensavdelingene til H&M, Cubus, Lindex, Brando kids etc. Har en hettegenser i xs dame, men bukser fra dameavdeling blir for store.
![]() |
#22 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til littebitt finere klesbutikk for barn (jente 10 år)Både Vero Moda og Gina Tricot har jo fått en liten avdeling med klær i barnestørrelse, i samme stil som det til dame. Kanskje det kunne være noe? Vet ikke om det regnes som høyere kvalitet enn H&M da. Jeg handlet jo stort sett i kjedebutikker til mine da de var i den alderen, siden de vokste så fort, og tenkte ikke at det var for dårlig på noen måte.
![]() |
#23 |
Trøtt
|
![]() Sv: Tips til littebitt finere klesbutikk for barn (jente 10 år)Fra mine barn: rosa genser med trykk fra Zara eller HM (feks Nirvana-genseren fra HM)
![]() |
#24 |
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til littebitt finere klesbutikk for barn (jente 10 år)Min 10-åring finner mye fint på Mango (nettbutikken).
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|