|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
Se resultatene: Hvilket digitalt møteromsverktøy bruker du på jobb? | |||
Teams |
![]() ![]() ![]() ![]() |
65 | 89,04% |
Zoom |
10 | 13,70% |
Google Meet |
5 | 6,85% |
Annet |
3 | 4,11% |
Jeg bruker ikke digitalt møteromsverktøy på jobb |
0 | 0% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 73. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket digitalt møteromsverktøy (Teams/Zoom etc) bruker du på jobb?Teams og webex. Ulik sikkerhet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilket digitalt møteromsverktøy (Teams/Zoom etc) bruker du på jobb?Vi bruker teams i Osloskolen, evt. andre kanaler med eksterne aktører som helse/nav etc.
![]() |
#25 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilket digitalt møteromsverktøy (Teams/Zoom etc) bruker du på jobb?Vi bruker Teams, privat amerikansk firma. Er av og til i Zoom møter med kunder, |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Hvilket digitalt møteromsverktøy (Teams/Zoom etc) bruker du på jobb?Vi bruker Teams, privat firma.
![]() |
#27 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvilket digitalt møteromsverktøy (Teams/Zoom etc) bruker du på jobb?I fylkeskommunen brukes Teams som plattform, også til møter. Det hender vi samarbeider med eksterne som vil bruke Zoom (universitetene ofte).
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket digitalt møteromsverktøy (Teams/Zoom etc) bruker du på jobb?Kun Teams, jobber i privat bedrift.
![]() |
#29 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvilket digitalt møteromsverktøy (Teams/Zoom etc) bruker du på jobb?Stort børsnotert selskap, og bruker kun Teams.
![]() |
#30 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilket digitalt møteromsverktøy (Teams/Zoom etc) bruker du på jobb?Vi samarbeider mye med et svensk statlig foretak. De får ikke lov til å installere teams, så det er alltid vi som må invitere til møter ... på teams. Da bruker de nettversjonen, og de mener funksjonaliteten er uendelig mye bedre. Jeg vet faktisk ikke hvilket program det er uendelig mye bedre enn, for det er ALLTID vi som inviterer.
![]() |
![]() |
#31 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hvilket digitalt møteromsverktøy (Teams/Zoom etc) bruker du på jobb?I hovudsak Teams til møter. ,men noen oppgaver må løse via Whereby. I den ene av organisasjonene jeg tilhører brukes også Bluejeans. Jeg har i tillegg tilgang på et eget møterom i Easymeeting.
![]() |
#32 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvilket digitalt møteromsverktøy (Teams/Zoom etc) bruker du på jobb?
Vi bruker også nettversjonen, når vi blir invitert til møter i Teams. Når det er vi som inviterer bruker vi Google. Men jeg har ingen formening om hvilket program som har best funksjonalitet. Begge deler fungerer helt greit.
![]() |
#33 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hvilket digitalt møteromsverktøy (Teams/Zoom etc) bruker du på jobb?Bruker mest Skype og noe Teams
![]() |
#35 |
Tidsklemma
|
![]() |
#36 |
intro
|
![]() Sv: Hvilket digitalt møteromsverktøy (Teams/Zoom etc) bruker du på jobb?Jeg svarte feil.
![]() |
![]() |
#37 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Hvilket digitalt møteromsverktøy (Teams/Zoom etc) bruker du på jobb?Vi er en ganske liten privat bedrift, og vi bruker Teams. Til småtterier internt bruker vi Slack en del.
![]() |
#38 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Samme kommune. Så Google meet innad og når vi inviterer eksterne. Mest Teams når eksterne utenom kommunen inviterer.
![]() |
#39 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvilket digitalt møteromsverktøy (Teams/Zoom etc) bruker du på jobb?Teams. Stort globalt firma, der altfor mye foregår på Teams, spør du meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|