|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pyntet kontor i desember?Pynter ikke på kontoret, jeg har verdens kjedeligste kontor, for meg er kontoret bare en arbeidsplass. Jobben er superviktig for meg, men møbler og stæsj er tydeligvis ikke min greie. Men i fellesarealene blir det litt julepynt, noen nisser og lys og glitter og et juletre, og her er jeg utrolig nok en av pådriverne for at det skjer. Og på mitt litt late vis har jeg de siste årene ikke giddet å ta pynten av juletreet, men satt det rett i boden, ferdigpyntet og klart til neste jul. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Pyntet kontor i desember?Vi har juletre i hallen der vi kommer inn, og det blir sikkert satt opp nå i helgen. På pauserommet har vi adventslys. Jeg pynter ikke egen kontorplass, men syns det er kjekt at det er jul i fellesarealer.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|