|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Nokon som veit kvar dei har att Skogstad softshell barn?Intersport er en kjede. Jeg vet ikke hvor du bor... Kan sikkert søkes opp på nettet.
![]() |
#24 |
I farta!!
|
![]() Sv: Nokon som veit kvar dei har att Skogstad softshell barn?Har sjekka Intersport og alle sportsbutikker her så ingen håp for meg å få handla ser det ut til.
![]() |
#25 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Nokon som veit kvar dei har att Skogstad softshell barn?Å da skjønner jeg
![]() |
#26 |
I farta!!
|
![]() Sv: Nokon som veit kvar dei har att Skogstad softshell barn?Da har eg ringt Intersport på KBS senteret og dei hadde
![]() |
#27 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Nokon som veit kvar dei har att Skogstad softshell barn?Så flott! De hadde jo mange da jeg var der for få dager siden og kjøpte to Skogstad vinterjakker med fleecefôr
![]() |
#28 |
I farta!!
|
![]() Sv: Nokon som veit kvar dei har att Skogstad softshell barn?Ja dei hadde ein att i 6 år
![]() |
#31 |
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nokon som veit kvar dei har att Skogstad softshell barn?Jeg så på akkurat den jakken idag. På G-sport på Otta.. Der hadde de faktisk flere i flere str
![]() |
#34 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nokon som veit kvar dei har att Skogstad softshell barn?Så kjekt at du fikk tak i jakken! Minstemor har samme jakke i str 5 år - den er kjempefin!
![]() |
#35 |
I farta!!
|
![]() Sv: Nokon som veit kvar dei har att Skogstad softshell barn?Kanskje den blir litt stor i 6 år da. Snuppa er jo berre 4 år men trudde dei gikk i 2-4-6 osv eg. Men ho er ikkje liten så håpar det går. Greit om ho kan ha den lenge
![]() |
#36 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Nokon som veit kvar dei har att Skogstad softshell barn?Gratulerer med funnet jakke. De er ikke, ser hvertfall ikke slik ut, så enorme de jakkene, så til en fireåring tror jeg det skal gå greit.
![]() |
#37 |
I farta!!
|
![]() Sv: Nokon som veit kvar dei har att Skogstad softshell barn?Supert, kjøper heller ikkje jakker som er akkurat passe så det blir nok bra
![]() |
#38 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Nokon som veit kvar dei har att Skogstad softshell barn?Jeg venter på dem. Buksene skulle ikke komme før nå i september en gang. Hun på aktivebarn skulle holde av jakken, så kjøper jeg dem samlet når hun får inn buksene. Håper ikke jeg er glemt.
![]() |
#39 |
I farta!!
|
![]() Sv: Nokon som veit kvar dei har att Skogstad softshell barn?Så supert da. Kjekt å få handla det sammen.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|